לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

יש לי אחיין חדש


אתמול אחותי ילדה בן חמוד. קטן וזעיר הוא הגיע לעולם, כחודש וחצי לפני המועד, כך שהוא נחשב לפג, למרות שהוא כמעט שני קילו במשקל. אז קודם כל רציתי לברך אותה ואת משפחתה במזל טוב על הלידה שעברה בשלום, ולקטנצ'יק החדש רציתי להגיד ברוך הבא לעולם.

הבעיה היא שמכיוון שהוא נולד מוקדם, עדיין לא הוחלט על שם. יש כמה רעיונות כמובן, אבל שום דבר סופי, ואחותי מחפשת השראה. היא נזכרה כשעזרתם לי לבחור שם לנגה שלי, שאז עוד כונתה "בוטן", והציעה שאכתוב ואבקש את עזרתכם. אז אתם מוזמנים לעזור:

עיזרו לאחיין שלי למצוא לעצמו שם. רצוי שהשם יהיה קצר, נחמד ומודרני.

אני אודיע כמובן איזה שם נבחר, ואם שמות מסוימים לא מתאימים (למשל כי יש כבר מישהו במשפחה עם שם זהה), גם את זה תדעו.

תודה רבה.
נכתב על ידי , 22/8/2005 21:56   בקטגוריות יומולדת, ., משפחה, פרויקט  
94 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של bat from hell ב-28/8/2005 17:40



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)