לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

כתבו היום בעיתון


נגמלתי מעיתונים לפני כשלוש שנים. עד אז הייתי מנוי של ידיעות, לפעמים של מעריב (העדפתי ידיעות, עניין של הרגל). גם גלובס היה מגיע לפעמים.
גרנו אז בקומה עשירית, מה שאומר שאת ערימות העיתונים שהצטברו אצלנו בדירה היה צריך להוריד ולסחוב (במעלית, אבל זה עדיין מאד כבד) מדי פעם. סופי השבוע היו גרועים במיוחד.

זה גזל לי יותר משעה בכל יום, שעה שיכולתי לנצל למטרות טובות יותר, למשל לראות טלויזיה (בלי לקרוא עיתון תוך-כדי).

אז החלטתי להפסיק, ומאז הצלתי כמה עצים, ואני קורא חדשות בעיקר בסלולרי (בשירותים). אני עדיין מעדיף את YNET על פני NRG (הממשק הסלולרי שלהם פשוט טוב יותר)
היום העיתון היחיד שמגיע אלינו הביתה הוא THE MARKER, וגם אותו בעיקר נירית קוראת.

בדרך לעבודה, כשאני הולך ברחוב, אני מדי פעם מתעכב לרגע בקיוסק זה או אחר ומביט בכותרות העיתונים. סריקה מהירה ואני ממשיך ללכת.

עכשיו אני יכול לחסוך לעצמי גם את העצירות האלו. (הדף הראשי של עיתוני היום בארץ מתעדכן רק אחה"צ, אבל לא נורא.)
ושלא במפתיע, כל הכותרות של מאות העיתונים האמריקאים מדברות על ההוריקן. גם קיבלתי במייל תמונות, פשוט לא יאמן.

ותודה לירון על הלינק.

נכתב על ידי , 6/9/2005 10:53   בקטגוריות אינטרנט, ., צרכנות  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלירם ב-10/9/2005 14:27



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)