לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

ששון ושמחה בשנה החדשה


אח, חג שמח, שמח עד מאד.

קודם כל מזל טוב לאחי ולגיסתי המגניבים שהפכו אתמול בערב להורים לתינוקת מקסימה במשקל 3.300 ק"ג. איזה כיף!
לפי הסיפורים זה אפילו עבר בקלות ובאיזי, ולנו נוספה אחינית חדשה.

***

החג עבר בכיף. בערב החג היינו אצל דודים שלי מצד אמי, פגשנו שם המון בני משפחה, היה המון אוכל טעים וצחוקים טעימים אף יותר.
הסתבר שאני די גרוע בביליארד.
נגה שמחה כרגיל לראות את כולם וביחוד את ההורים שלי, סבא וסבתא שלה.

למחרת נסענו לסבא של נירית ביחד עם אבא של נירית. כך שנגה פגשה עוד שני סבים, ועוד דודים ובני דודים של נירית ושלה.
(ספירת סבים: 3 סבים וסבתא)

ואתמול נסענו לארוחה עם הסבא והסבתא הנותרים של נירית, מה שמביא את סה"כ ספירת הסבים של נגה לארבעה סבים ושתי סבתות בשלושה ימים. מכובד מאד.
נגה בעיקר נהנתה לשחק עם בן הדוד שלה אמיר. כל כך כיף לראות אותם ביחד, זה פשוט תענוג. רצים, יושבים, מדברים, מתחבקים, קוראים אחד לשני ומחקים אחד את השני. וכל ההורים מתמוגגים.

***

הנה משהו שימושי: תמיד טוב לדעת.

***

תחרות הרייטינג היתה, עברה, והחלה שוב. כפתור ההצבעה שלי ברשימות הבלוג אם אתם בעניין, ואני אקבל חולצה בזכות ההשתתפות ובזכותכם. אז תודה.
נכתב על ידי , 6/10/2005 12:02   בקטגוריות עדכון, ., חגים, משפחה, נגה, שימושי, תחרות  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלירם ב-9/10/2005 01:30



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)