לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2003

לילה לבן וחתונה לבנה


זה באמת לא בסדר כשצריך לעבוד עד שעה כזאת.

לילה לבן זה משהו שאמור להשאר הרחק מאחור בצבא.

 

אבל זה אולי מסביר קצת למה אני כבר לא מעדכן בתדירות גבוהה כמו פעם.

ולמה אני לא מוצא זמן להצפות בתדירות נורמלית.

 

כשהפיהוק מתחיל להכאיב, סימן שהעסק מוגזם.

לא נורא, עוד מעט תסתיים העבודה, ונוכל ללכת לישון.

 





 

לעומת זאת, ובלי שום קשר, זוג חברים מאד טוב שלנו גילו לנו היום שהם החליטו להתחתן סוף סוף. וזה אחרי שנדנדנו להם בלי סוף. אחרי שנמאס לכולם לצפות שהנה זה בא, העניין בכל זאת תפס אותנו בהפתעה.

 

אז מזל טוב !!!!!!!!!!!!!!!!! ואני נותן לכם צ'אנס לספר לכל מי שעדיין לא סיפרתם לו, אז אני לא אקלקל את ההפתעה.

 

וחלושס היתה אומרת: נו, אני מקווה שלא יקח לכם כל כך הרבה זמן לעשות ילדים.

 

נכתב על ידי , 4/12/2003 04:47   בקטגוריות .  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלירם ב-10/12/2003 18:54



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)