לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

לכתוב פוסט או לתקן באג?


נגה נרדמה כרגע, מה שנותן לי זמן מה ליד המחשב. מצד אחד מזמן לא פרסמתי פוסט, ומהצד השני יש באג מעצבן בשרת האינטרנט שלי שגורם לו לסרב לשלוח הודעות אימייל החוצה לעולם. עניין של כוונון עדין של הגדרות, אני משער.

טוב, כרגע הדילמה נפתרה. לא יהיה לי זמן לתקן את הבאג, אני צריך לקפוץ לקנות משהו, ועד שאני אחזור אנחנו כבר צריכים לצאת (מסיבת יום הולדת), כך שאני אקדיש כמה דקות לפוסט לפני שאצא.

***

השבוע סוף סוף התפנינו לחגוג את יום ההולדת שלי באיחור של כמה ימים אמנם, אבל יחסית למספר השנים שלי זה הופך להיות פחות משמעותי (בקרוב אעבור לקנה מידה גיאולוגי כנראה). הזמנו את החבר'ה אלינו לבשרים על האש בחג השני של סוכות והזמנו גם קצת משפחה שלי ושל נירית, כך שהיתה אוכלוסיה מגוונת. למרבה הפלא מסתבר ששיפודים הם מכנה משותף מאד יעיל והיה די שמח. נירית גם הכינה עוגת שוקולד תפוז שפשוט תפורה עלי וגם אחותי הביאה עוגה וחברים הביאו קרמבואים ככה שגם במתוקים היה תענוג.

לכבוד המסיבה אפילו גזמתי את העצים בחצר שלנו.



נירית ארגנה את כולם וקיבלתי במתנה מצלמה חדשה. מצלמה גדולה ומשוכללת הרי יש לי ואני כמעט ולא משתמש בה, והמצלמה הדיגיטלית הקטנה והחמודה שהיתה לי כבר די שבקה חיים (קנון IXUS ותיקה שהפלאש שלה שתה את הסוללות), כך שיש לי עכשיו קנון A520 עם המון חיי סוללה (חשוב), המון זכרון (1 ג'יגה) ובעיקר מצלמת יופי של תמונות ווידאו. (החסרון היחיד הוא תגובה טיפה איטית לטעמי, אבל חוץ מזה היא פשוט מצוינת)

***

טלעד מסיימים את שידוריהם בערוץ 2. מוזר לראות חברה מצליחה נסגרת, ואוסף של תכניות שכולן יורדות מהמסך. מצד שני רוב התכניות הטובות של טלעד כבר ממילא לא משודרות, כך שהצער לא גדול מדי. ועדיין מעניין לראות. את התכניות הכי טובות ממילא נראה במסגרת אחרת.

***

יאללה, הלכתי לקנות מצרכים לעוגה.
נכתב על ידי , 29/10/2005 12:38   בקטגוריות יומולדת, ., אינטרנט, תמונות, טלויזיה  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רב-ערוצית ב-1/11/2005 19:27



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)