לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

גרסה 0.9719 בחוץ


הוצאנו עכשיו את גרסה 0.9719 של CDizz, זה לקח הרבה זמן יחסית בגלל המעבר לשרת חדש ומפני שהיו הרבה דברים קטנים להוסיף ולשפר וכמובן המוני באגים קטנטנים וחמקמקים שהייתי צריך למצוא (אני משחרר אותם בטבע, אל דאגה).

השרת החדש עשה המון בעיות (רובן באשמתי, אני מודה), אבל עכשיו אני חושב שהכל יציב יחסית.

פתחתי בלוג בבלוגר ששם אני אכתוב על פיתוח התוכנה וכל מיני עניינים שקשורים בשיווק ובהפצה שלה. לדוברי האנגלית שביניכם אולי זה יכול להיות מעניין. אני עוד לא יודע בדיוק איך נעזר בבלוג ההוא, אבל משהו אומר לי שיש בפלטפורמה פוטנציאל.

אם אתם חובבי מוזיקה אתם הרי ממילא מתקינים המון תוכנות על המחשב שלכם, אז הנה יש לכם הזדמנות גם לנסות משהו חדש וגם לספר על החוויה הזו לי.

למי שלא מכיר, התוכנה מוסיפה לדיסקים של מוזיקה תכני מולטימדיה כמו קריוקי, תמונות, אנימציות, אקורדים, מידע טריויה וכו'. הנה הסבר נוסף ויש עוד מידע (באנגלית) באתר התוכנה.

יש לי רעיון/הצעה: מי שיכתוב בבלוג שלו פוסט שבו הוא מתאר את התוכנה, מה היא עושה, מה דעתו עליה וכו' יקבל קישור ממני פה בבלוג.

מכיוון שאני יודע איך דברים כאלו עלולים להשתבש, הנה כמה תנאים באותיות קטנות:

1. הפוסט צריך לעסוק ברובו או כולו בתוכנה (או ברעיון שמאחוריה).
2. בפוסט צריך להיות קישור לאתר התוכנה או לבלוג שלי, כדי שאנשים ידעו במה מדובר.
3. הפוסט צריך להיות הוגן. אני לא מבקש רק מחמאות ואני אקשר גם לביקורות, אבל אני מחליט אם לתת קישור או לא. תנו אינפורמציה אישית משלכם וספרו מה דעתכם האמיתית על התוכנה.
4. אם הפוסט ישתנה אחרי הפרסום אני עלול להסיר את הקישור. אני לא מתחייב לשים או להשאיר קישור. ההחלטה היא שלי.
5. אני לא אקשר לבלוגים שיש בהם (או בעיצוב שלהם) חומרים פוגעים לדעתי. מצטער.
6. אם יהיו יותר מדי סקירות אני אפסיק לקשר.

כתבתם משהו? ספרו לי כדי שאדע.

להורדת התוכנה בחינם אפשר ללחוץ כאן.
נכתב על ידי , 2/11/2005 20:42   בקטגוריות CDizz, .  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גרמלין ב-11/11/2005 00:13



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)