לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

הבועה חוזרת ובגדול.


אתמול התפרסמה כתבה במעריב אונליין והיום ב NRG. הכתבת קרן ארגמן שראיינה אותי (ובלוגרים נוספים) לכתבה הצליחה לתמצת יפה (בעזרת העורך, אני מניח) ראיון טלפוני של כמעט שעתיים לטור לא ארוך של מלל מרוכז. רוב מה שאמרתי עבר יפה ובמתומצת. תודה גם לעידו קינן שהוציא ממני "פרטים נוספים" לכתבה ב NRG. במפתיע, דווקא לכתבה על בלוגים שמקבלים עשרות תגובות על כל פוסט היו עד עכשיו מעט תגובות יחסית. יריב גם הוא הפנה למאמר, ואולי זה מה שיגדיל את התעבורה.

מצד שני, הרי כל מי שקורא את הכתבה מייד גולש לבלוג של זרובבלה, כך שאין פלא שאנשים לא נשארים כדי להגיב.

***

עוד מעט הצבעה בכנסת על מינויו של אולמרט (שעבר 20 ס"מ ממני היום) לשר האוצר. מינוי שהיה עובר בקלות אם שרון לא היה מנסה באותה ההזדמנות לדחוף מינוי של עוד שני שרים בלי שאף אחד ממש מבין למה.

שרון לא טיפש. גם הוא קרא את הנסיך הקטן, למשל, ויודע שאפילו מלך של כוכב לא יבקש מנתיניו לבצע משהו בלתי אפשרי. מצד שני, אין בפוליטיקה משהו בלתי אפשרי.
אני מניח שיהיו בחירות בקרוב.
שרון מאד מעוניין בכך עכשיו, כשביבי מנוטרל לזמן הקרוב (ומי יודע אם הוא לא יחזור מחוזק יותר בעוד חצי שנה). במפלגת העבודה עכשיו, כשמתן וילנאי פרש ואין אופציות אטרקטיביות, יש שתי אופציות: או שפרס מנצח (בהתאם לסקרים ובניגוד לסטטיסטיקה, יש לציין) ואז לשרון יש בעיה אחת פחות על הראש, או שפרץ ינצח, יפרוש מיד מהממשלה וממילא שיהיו בחירות. עדיף לשרון ליזום בחירות בעצמו מאשר להגרר אליהן עקב הפרישה של מפלגת העבודה.

***

היום במקום ללכת לעבודה הלכנו לועידת העסקים הראשונה של התוכנה בישראל. הבועה אכן חזרה. ולא רק מפני שהכנס היה מוצלח ומרענן, אלא גם מכיוון שהאנשים היו אופטימיים ועסוקים, וגם כי החסויות סיפקו מגוון מאכלים מרשים (מאפים בבוקר, עוגות ועוגיות בעשר, ארוחת צהריים מלאה במסעדת המלון, ותה מנחה עם עוגיות אחה"צ). היו גם Giveaways חביבים, החל מעטים ועד לעציץ שקיבל כל אחד בסיום התערוכה תמורת מילוי טופס משוב. הכי אהבתי את היו-יו של SUN. :-)

אבל ההרצאות הפעם היו טובות יותר מאשר המתנות הקטנות. אולמרט נתקע בפקקים, נאם נאום מחוייך, החליף דאחקות עם יוסי ורדי (מי אמר שאין קשר בין הון לשלטון) כשסבר פלוצקר המנחה שולח לעברם עקיצות, והעניק פרס לאיש אמריקאי חביב שעזר לבנות את המחשב הראשון בארץ לפני כ 52 שנים.

בהמשך היום הקשבתי להרצאות על שיווק בינלאומי (שותפיות עסקיות, זה שם המשחק) והחלפתי כרטיסי ביקור עם המוני האנשים שהיו שם. בכלל, מחוץ להרצאות היה תוסס לא פחות מאשר בתוכן.

***

נגה קוראת לי בזמן האחרון "אלירמי". אני מניח שזה כי היא שומעת את אמא שלה כל הזמן. אני לא ממש אוהב את הרעיון (אני יודע שזה יעבור עוד מעט) אז אני מנסה לא לענות לה כשהיא לא קוראת לי "אבא", אבל היא אומרת את זה בצורה כזו חמודה שאני באמת שלא יכול להסיר את החיוך. מדי פעם היא מתחכמת ופשוט קוראת לי "אבא אלירמי".

***

התוכנה שלנו קיבלה את בחירת העורך של אתר freewarefiles, וקיבלה אישור רשמי על כך שהיא נקיה מרוגלות, וירוסים וכו' מאתר סופטפדיה. מה שנתן לנו שתי גרפיקות חביבות שהצבנו בדף הבית של התוכנה. מאד נחמד.

***

ולניריתי שלי המקסימה מזל טוב ליום הולדתך! המון נשיקות והמון ברכות. אתם מכירים אותה בתור אמא של נגה, כך שגם אתם מוזמנים לברך אותה כאן, ואולי היא אפילו תגיב.
נכתב על ידי , 7/11/2005 21:07   בקטגוריות אקטואליה, ., אינטרנט, CDizz, עבודה, פוליטיקה, ישראבלוג, נגה, יומולדת, משפחה, שונות  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלירם ב-13/11/2005 10:42



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)