לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

כי שרון


אתמול חבר שאל אותי אם נראה לי ששרון יפרוש. אמרתי לו שכן, ולא רק מפני שיום שלם דיברו על האפשרות הזו כאפשרות ריאלית ומסביבתו של שרון לא נשמע ציוץ של הכחשה.

הגענו למסקנה שגם אין לשרון ממש מה להפסיד. אם הוא היה רץ שוב בראשות הליכוד וזוכה, הוא היה נדון לקדנציה נוספת של סיוט פוליטי מבית ומחוץ. של קפאון ושל התמודדות לא קלה מול חרצובות לשונו של עמיר פרץ. (חיכיתי יומיים שלמים עד שזה הגיע אלי במייל)

במחי פרישה אחת שרון הצליח להחלץ מהמלכוד ששמו חברי המרכז. זה כבר הישג מרשים. מדברים על כך שדן מרידור אולי יצטרף, וזה כבר עושה לי טוב לראות שמרידור אולי יחזור לפוליטיקה.

עוד שמות עולים, כמו רוני מילוא, שמעון פרס ואפילו דליה איציק מתחננת שמישהו יזמין אותה. (מכחישה בתוקף: לא פנו אלי!).

למרבה הצער, שרון זקוק ל 14 חברי כנסת כדי לקבל מימון מפלגות, מה שגורם לו לחזר אחרי כמה שיותר ח"כים, אבל נראה שהולכת להיות כאן מפלגת גלקטיקוס חדשה. רק שלא תגמור כמו מכבי ת"א (טיפ קטן, אל תדפיסו חולצות אליפות עדיין).

***

הנה משחק מקורי וחביב ששלחו לי, לאלו שיש להם זמן פנוי. לקח לי קצת זמן לפתור, אבל הצלחתי. יש גם את זה, אבל לא ממש ניסיתי אותו. (עדכון: ניסיתי. לא ממש קשה)
נכתב על ידי , 21/11/2005 12:36   בקטגוריות פוליטיקה, ., אינטרנט, המלצה, חידות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יולי- הילדה מהבית הכחול ב-25/11/2005 18:33



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)