לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

בלוג פתוח



החלטתי לבצע ניסוי קטן. פתחתי בלוג פתוח, שם המשתמש והסיסמה מופיעים בבלוג כך שכל אחד יכול לכתוב שם כרצונו.

מעניין אותי מה יקרה, יש לי כמה תרחישים אפשריים בראש, אבל אין לי מושג מה יקרה באמת. נחכה ונראה.

אגב, כבר חשבו על זה לפני אבל הבלוג ההוא ריק ואין לי מושג מה היה שם.

אז לכו בבקשה לבלוג הפתוח ותכתבו משהו.

שם המשתמש: oblog
הסיסמה: openblog

 
נכתב על ידי , 27/11/2005 11:18   בקטגוריות אינטרנט, ., ישראבלוג, רעיון, פרויקט  
55 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלירם ב-5/12/2005 12:39



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)