לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

הנחתום מעיד על עיסתו - איך לחתום על אימייל ולהצפין אותו.


אתמול רציתי לשלוח אישור רשמי באימייל למישהו. רציתי שזה יהיה קצת יותר רשמי מאשר אימייל רגיל אז החלטתי להוסיף חתימה אלקטרונית לאימייל שלי, כדי שיהיה ודאי שהוא אכן הגיע ממני.

קל מאד להוסיף את היכולת לחתום על האימיילים שלכם, כך שאף אחד לא יוכל לזייף אימיילים מכם, וכדי שאפשר יהיה לשלוח אליכם אימיילים מוצפנים שאף אחד לא יוכל לקרוא בדרך. הנה הוראות איך עושים את זה:


  1. בשלב הראשון צריך להתקין במחשב CERTIFICATE שיאשר שאתם אכן אתם. יש חברות שמיצרות כאלו בתשלום, ויש כאלו שעושות את זה בחינם. יש כאלו שדורשות המון מידע אישי כדי לספק אישור שכזה, אבל הכי קצר ונוח לייצר לכם אישור אמינות למחשב דרך אתר InstantSSL. באמצע הדף הראשי יש קישור: Free Email Certificate. תלחצו עליו, ובדף הבא תלחצו על הלינק שבסוף הדף. (דורש דפדפן אינטרנט אקספלורר)
  2. כאן צריך למלא את הטופס: שם, אימייל ומדינה. רצוי לבחור גם סיסמה שמבטלת את ה Certificate במקרה הצורך.
  3. אחרי מילוי הטופס, יישלח אליכם אימייל עם לינק להמשך וסיסמה. זה לוקח כמה דקות. סבלנות.
  4. כשמגיע המייל, לוחצים על הקישור ומכניסים את האימייל והסיסמה שנשלחה במייל. זה אמור להתקין אצלכם במחשב את ה Certificate.
  5. עכשיו צריך להסביר לתוכנת הדואר שלכם שיש לכם Certificate. באאוטלוק אקספרס למשל, נכנסים להגדרות חשבון הדואר (אפשרויות, חשבונות, בוחרים את חשבון הדואר שלכם, מאפיינים, אבטחה, מתקדם) ושם מסמנים את ה Certificate החדש שאמור כבר להופיע)
  6. זהו, עכשיו כשכותבים אימייל חדש, אפשר ללחוץ על אפשרות החתימה האלקטרונית, וסימון של חותמת אדומה יופיע ליד האימייל שלכם.
  7. עוד יתרון הוא, שאם אתם שולחים אימייל חתום למישהו, והוא מוסיף אתכם לספר הכתובות שלו, הוא יוכל מעכשיו לשלוח לכם אימיילים מוצפנים שאף אחד לא יוכל לקרוא מלבדכם.

אני ממליץ לכם להשתמש בחתימה אלקטרונית בכל אימייל שאתם שולחים (ניתן להגדיר שזה יקרה אוטומטית). זה כמו לשלוח אימייל בתוך מעטפה ולא כמו היום שהכל חשוף כאילו שלחתם גלויה שכל אחד בדרך יכול לקרוא. לא חייבים להצפין רק מידע סודי. כדאי ורצוי להצפין כל דבר ששולחים (אם לנמען יש חתימה אלקטרונית, כמובן).

פרטים נוספים כאן.
נכתב על ידי , 10/12/2005 14:44   בקטגוריות טיפ מחשבים, ., שימושי, המלצה, אינטרנט, כדאי לקרוא  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של v-man ב-10/12/2005 20:18



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)