לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

Numb


הגרון מכווץ וחצי פה שמוט, או לפחות כך נדמה לי. קשה לי לבלוע עכשיו, ואני יודע שזה עוד מעט יעבור, אבל זה עדיין מעצבן.

אני אחרי סתימה בשיניים. אם יש משהו שאני שונא בטיפולי שיניים זה את זריקות ההרדמה. כבר יצא לי כמה פעמים לעבור סתימות בלא הרדמה. זה דורש כוח סבל ופרפורים, אבל כשזה נגמר, זהו. הכל עבר.

יותר משעה אחרי סיום הסתימה ואני עדיין מעוות בהרגשה. הסתכלתי במראה, ואני יודע שזו רק הרגשה. ואני אפילו יכול להתעלם ממה שמרגישים ואז מבחוץ הכל בסדר. אפשר לדבר ולשתות והכל נראה כרגיל ומרגיש מוזר.

אחרי הסתימה ובדרך לעבודה ראיתי פתאום את שירי. פגישה שכזו ברחוב. סיפרתי לה על ההרגשה המוזרה והיא אמרה שגם כללית בחיים אפשר לפעמים להתעלם מההרגשה הפנימית ואז בחוץ הכל בסדר. צודקת.

זריקת ההרדמה הראשונה היתה נוראית, כצפוי. פרפרתי כדג מחוץ למים והרגשתי את חומר ההרדמה מגיע לשיפולי הבטן שלי. זה לא רעיון חכם לפרפר כשמחט נעוצה בחניכיים שלך, אבל הרופאה החזיקה מעמד.

חמש דקות אחר כך כשאני מקלל ומתנצל חליפות התברר שאני עדיין מרגיש כאבים, מה שהוביל לזריקת הרדמה שניה. הפעם רק הבעסה כאבה לי.

יש לי עוד שעה בלי לאכול. קטן עלי. בלסתי שלוש פרוסות בחופזה לפני הצחצוח והנסיעה למרפאת השיניים. חוץ מזה תמיד אני יכול לנשנש מהנמלים שבקצה הלשון.

מחר בבוקר כנס, בערב חגיגה (מזל טוב לשניכם!) בתוספת סושי (אני אוכל רק ניגירי) ובשבוע הבא יש לי סתימה נוספת.

עכשיו אתם מוזמנים לקרוא לי "סתום". לכו על זה.

 
נכתב על ידי , 15/12/2005 12:02   בקטגוריות שחרור קיטור, ., בריאות  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלירם ב-25/12/2005 10:46



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)