לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

מפגש של חג


יום ראשון הראשון לראשון, ונר שמיני של חנוכה.

לנגה יש חופש מהגן היום, ומישהו צריך להשאר אתה. מספיק ראינו טלויזיה, אנחנו יוצאים החוצה.

מכיוון שיום יפה היום, אנו שמים את פעמינו אל עבר קניון עזריאלי. בדרך אני מראה לנגה סביונים. יש פרחים צהובים פזורים לאורך המדרכה ואני אפילו מוצא סב אחד ומלמד את נגה כיצד לנשוף עליו ולהפריח את הזרעים אל עבר הרוח. נגה קולטת מהר ותוך רגע מפריחה את הזרעים.

ההליכה אל מרכז השלום לא קצרה ואנחנו עוצרים ליד מאפיה לקנות לי פיתה עם זעתר. נגה מסכימה לטעום בקצה הלשון קצת זעתר. חושבת רגע ומחליטה שלא טעים לה. אחרי שהיא רואה שאני אוכל ונהנה, היא מסכימה לטעום נתח קטן מהפיתה וממשיכה לבקש עוד ועוד.

אנחנו מגיעים לגשר שמעל האיילון. נגה מאד אוהבת גשרים. היא אומרת "הנה למטה" ומצביעה על המכוניות שעוברות. היא מרותקת מהמים הזורמים מתחת לגשר ומהרכבת שעומדת בתחנה ואז מתחילה לנסוע. אחר כך אני לוקח אותה דרך המנהרה להולכי הרגל והיא מתאמנת בלהגיד "מנהרה" בדרך הרהוטה ביותר האפשרית. פתאום היא אומרת "שלום חתול" ומנפנפת לחתול רחוב שנכנס אל בין השיחים מופתע מגילוי החיבה הבלתי צפוי.

אנחנו מתקרבים אל המגדלים ונכנסים פנימה. מטיילים. על הגג יש מפגש בלוגרים של ישראבלוג ואנחנו מטיילים שם בניחותא.



פתאום ניגשים אלינו זוג מאושר ומעניקים לנגה שני בלונים אדומים. זה כי היא חמודה, הם מסבירים בעוד אני מודה להם וקושר את הבלונים אל היד של נגה שמצידה מאד מופתעת אבל מיד מתחילה להשוויץ בבלונים החדשים שלה אל מול כל מי שמוכן לראות.




אנחנו חוזרים אל תוך הקניון לטייל עוד קצת. נגה מתחילה להיות רעבה, ובנוסף בדיוק כשהיא מתפעלת מכמה אורות קישוט אדומים פתאום הבלונים שלה משתחררים מהיד (אני איבטחתי פעמיים. נשבע!) ונוסקים מעלה אל עבר תקרת הקניון הגבוהה.



נגה מסתכלת אלי ומבקשת שאוריד לה את הבלונים כי אבא הרי יודע לסדר את הכל, אבל אחרי שאני מדקלם לה את "זה סופו של כל בלון" היא מבינה שזה הזמן לדרוש בלונים חלופיים.

אני מחליט לפתור שתי בעיות באבחה אחת ופונה לרשת בורגרים שם אני מזמין לנגה בלון אדום ובלון כחול, בתוספת של נתחי שניצל לשיכוך הרעב.


 


נגה מרוצה מהעסקה ואנחנו ממשיכים לטייל. במשחקי המחשב רועש וצפוף מדי מכדי להסתובב ולבסוף אנו חוזרים אל הגג. בינתיים התרבו מאד הבלוגרים שם והם די לא הבינו מי זה האיש הזה שמצלם מדי פעם. היו כמה שזיהו אותנו, יונתן שארגן בקוליות ומקצוענות את המפגש (ופרסם תמונות), סאני שהצטלמה עם נגה ועוד כמה שניגשו. ראיתי גם את סבטיק קצת לפני שעזבנו אבל זיהיתי אותה רק בדיעבד. חבל. גם התאומות הג'ינג'יות היו מאד משעשעות והצטלמו עם נגה. היה נחמד לי לצלם קצת. הנה כמה תמונות:




יונתן







צבעים



***

עוד עניין קטן: נירית עדיין מתחרה בתחרות תמונות הריון, אם עוד לא יצא לכם, לכו והביטו בתמונה והצביעו עבור נירית חקלאי.

 
נכתב על ידי , 2/1/2006 00:39   בקטגוריות מפגשי ישרא-בלוג, ., חגים, תמונות, תחרות, נגה  
78 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גל שרעבי ב-21/1/2006 08:53



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)