לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

להקשיב למה שלא אומרים


אני יושב מול הטלויזיה מרותק ומודאג. מקשיב למה שאומרים ויותר למה שלא אומרים.

ערוץ 10 הסתייע בוידאו סלולרי מהדור השלישי ושידר תמונות חיות מהשיירה תוך כדי הנסיעה ובמקביל מבית החולים, הרבה לפני שהיו לערוץ 1 או 2 תמונות רלוונטיות כלשהן. לערוץ 10 יש נכס נוסף, הפרשן הרפואי שלהם ששוב ושוב מחזיר אותם לקרקע המציאות הרפואית ומחזיק את השידור לא פחות ממיקי ויעקב.

כשדוברת בית החולים יצאה ולא אמרה שראש הממשלה בהכרה למרות שהתבקש שהיא תגיד בדיוק את זה, היה ברור שמשהו לא בסדר. אחר-כך התחילו להגיע ההודעות המסודרות יותר והרמזים שפיזר עמנואל רוזן. לא, הוא לא יכול לפרט.

דן מרגלית לא דיבר על שיחתו עם חברו משכבר הימים אהוד אולמרט שכן היא היתה פרטית. אבל יש לנו ראש ממשלה חדש, עם כל דרגות האחריות הגבוהות ביותר, ולא נכביר מלים בנושא.

זה גבולי, אבל שרון הצליח להרים את קדימה מספיק גבוה ונתן לה מספיק תאוצה כדי שיגיעו למהירות ההמלטות ולא יתרסקו. גם בהנהגתו של אולמרט (שלא מזמן נאם בכנס שנכחתי בו, נאום מחכים וענייני), וגם בהנהגתה האפשרית של ציפי לבני שהיא מועמדת ראויה לא פחות ויש שיאמרו יותר. אם מישהו סקרן, אז הסיכוי שלבני תוביל את "קדימה" בבחירות הבאות קטן עכשיו בצורה משמעותית. אולמרט מנוסה מדי מכדי לבחור הליך שיאפשר לה להבחר לראשות הסיעה.

אני מעריך ששרון לא יתמודד על ראשות הממשלה בשום מקרה. אפילו בתסריט האופטימי ביותר שבו תוך שלושה שבועות הוא חוזר לאיתנו המלא, הסיכוי שיחזור שבץ נוסף יגרום לו להעדיף תפקיד ייצוגי כמו נשיא כבוד של קדימה. ואני בכל מאודי מקווה שהוא יתאושש התאוששות מלאה.

כתבו באיזו טוקבק שמחר הבורסה תיפול והדולר יעלה. הגיוני. חשבתי שקסאמים ישוגרו לכבוד האשפוז, ואין לי מושג אם כן או לא, אבל כנראה שגם הפלשתינים מרותקים לטלויזיה. מחר העיתונים יצאו בכותרות אדומות, ולא יכתבו הרבה דברים חדשים. רק ביום שישי אולי נדע אם הניתוח הצליח, ונירית צריכה ללדת כל יום עכשיו.

אני מחזיק אצבעות לשרון ורופאיו, ועומד משתאה אל מול עוד תהפוכה במדינה המשוגעת שלנו. מחר יום של ציפיה, תקשיבו במיוחד למה שלא אומרים.
נכתב על ידי , 5/1/2006 01:37   בקטגוריות אקטואליה, פוליטיקה, .  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלירם ב-9/1/2006 12:15



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)