לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

פוליטינט, קדימה ושאר הארות.


פוליטי-נט הוא גרסה ישראלית של אתר בסגנון digg שמציג כתבות / פוסטים ומאפשר לגולשים להמליץ עליהם (אולי יהיה פעם מנגנון המלצה על פוסטים בישראבלוג?). הבעיה היא שאין שום משמעות רצינית להמלצה כי בדף הראשי שלהם הם החליטו לשים את הכתבות החדשות שהוגשו, ולא את המומלצות (אופציה שניתן להגיע אליה בלינק המתאים). הדף הראשי הוא קריטי כדי שלדירוג תהיה משמעות. הפתרון הוא לחלק את הדף הראשי לשני טורים. באחד הסיפורים המומלצים ביותר שהוגשו ב 48 השעות האחרונות ובטור השני הסיפורים החדשים כמועמדים להמלצה. אחרי פרסום הפוסט הזה, אני אגיש אותו לפוליטינט. לא משנה כמה יצביעו לו, אפילו יותר מ 39 הצבעות (שיא המצביעים עד עתה), תוך כמה הגשות חדשות הפוסט שלי יידחק לעמוד הבא.

***

אחרי 10 שנים של ביטוח (ישיר) עברתי לחברת ביטוח אחרת שהציעה לי מחיר יותר טוב בתנאים טובים יותר. דווקא יש לי סימפטיה לחברת הביטוח הקודמת שלי, ויש לי שם ביטוחים נוספים, אבל אחרי שבשנה שעברה העברתי את ביטוח החובה לרכב לחברה אחרת, השנה הם איבדו גם את הביטוח המקיף שלי. עכשיו בטח יתקשרו אלי משימור לקוחות. נתתי להם את ההזדמנות שלהם. שינסו בשנה הבאה.

***

קדימה ממשיכה לזנק בסקרים. עכשיו הסקרים מורים על 45 מנדטים, והפרשנים לא מבינים איך זה קורה. העניין הוא שהטיעון החזק ביותר שהושמע נגד קדימה בהקמתה היה שהיא מפלגה של איש אחד בלבד. הטיעון הזה כבר לא רלוונטי.

***

הדור הצעיר לא רוצה לצאת החוצה ואין סימנים של צירים עדיין למרות שתאריך היעד כבר עבר. אבל זה יבוא. אני מקווה שהפורטל הסלולרי של ישראבלוג יתוקן עוד לפני כן כדי שתוכלו לקבל עדכונים.

***

ואגב, אם אתם גולשים בסלולרי, לגוגל יש מנגנון מצויין להתאמת אתרים לפורמט סלולרי. תגלשו בטלפון אל www.google.com/xhtml ותבצעו חיפוש רגיל על האתר שמעניין אתכם. הוא יותאם במיוחד למסך הטלפון וכך אפשר לגלוש גם באתרים כבדים שלא יעלו אם תנסו לגשת אליהם ישירות. תענוג.
נכתב על ידי , 11/1/2006 10:24   בקטגוריות בחירות 2006, פוליטיקה, ., אינטרנט, צרכנות, סלולרי, עדכון, משפחה, תומר  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רוננייי =]] ב-14/1/2006 13:20



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)