לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

באתי לדקה


יש לי דקה וחצי לעדכן. התינוק מתוק וחמוד, הצליח לינוק על הפעם הראשונה והוא מקסים אותנו עם המבטים שלו. יהיו תמונות בקרוב.

אתמול לקחתי את נגה אחרי הגן והלכנו לראות את אחיה הקטן. נגה מאד אוהבת אותו. בדרך היא ציינה שהוא שותה חלב מהציצי, ואז שאלה אותי אם גם אני יודע. לקח לי זמן להבין שהיא שואלת בעצם אם גם אני יכול להיניק. :-)

כשנגה ראתה את התינוק היא אמרה מיד "הנה אח שלי!". עדיין אין לתינוק שם. אני גם צריך לארגן המון סידורים לברית. שאלנו את נגה איך נקרא לו. היא לא ממש ידעה, חשבה הרבה ואז הציע שנקרא לו: "ירוק" (הצבע שהיא הכי אוהבת) או אולי "ליצן". חמודה. הצעתך נרשמה.

זזתי. תודה לכולם על כל האיחולים. אני בודק בסלולרי, אבל לוקח המון זמן לענות, אז אני עושה את זה לאט לאט.
נכתב על ידי , 16/1/2006 09:47   בקטגוריות תומר, ., משפחה, נגה, סלולרי  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נעמה ב-24/1/2006 15:52



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)