לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

אח של נגה


ביום ראשון הברית. המון ארגונים וסידורים. צריך להתקשר לכל העולם ולברר מי בא ומי לא, והכל תוך כדי טיפול בשני ילדים. לא פשוט.

תוסיפו לכך את העובדה שאתמול הייתי די חולה (היום כבר הרבה יותר טוב) ונירית אחרי ניתוח, אם כי היא מתאוששת באופן מרשים מאד, ותקבלו עייפות רבה. מזל שהמשפחה עוזרת כל כך בהכל.

אני עדיין עמוס עד מעל הראש, ולא היה לי זמן לענות לתגובות מחממות הלב שלכם, אבל אני קורא הכל דרך הסלולרי מדי פעם.

יש כבר שם, אבל כמיטב המסורת אני לא אגלה אותו עד אחרי הברית, אז החשיפה תהיה בעוד כמה ימים. תתאזרו בסבלנות.

נגה מסתדרת מצויין, היא ליטפה את התינוק, והיא יודעת שהוא אח שלה, אבל רוב הזמן הוא לא אטרקציה גדולה, אז היא די מתעלמת ממנו, ואנחנו מרעיפים עליה המון תשומת לב.

צילמתי המון, אבל בינתיים אני רק אשים תמונה חביבה של האח של נגה, בשבוע הבא אני מבטיח פוסט תמונות מפורט הרבה יותר.

אח של נגה

 
נכתב על ידי , 20/1/2006 11:16   בקטגוריות תומר, ., תמונות, משפחה, נגה  
74 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של debbie usa ב-16/3/2006 19:33



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)