לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

בול פגיעה - מי אני ומה שמי?


אתמול חגגנו ברית מילה לבננו זה הקט
היו אורחים ואוכל, מוהל ביצע CUT
כולם אמרו מזל טוב, וגם נישקו הבת
רקדו, שמחו והוא בכה, ואז נרגע מעט

זה הזמן לגלות את השם, אך זה יהיה לא קל
נלך על בול פגיעה, של אותיות מזל
לכל אחד ניחוש בודד ואז אני אגיד
אם בול, פגיעה או כלום ואז נחשו שנית.

אני אסביר שוב, כדי למנוע אי הבנות. אתם מוזמנים לנחש את שם הרך הנולד. אבל לכל אחד מכם יש ניחוש אחד בלבד, אפילו אם עניתי לו כבר. סביר להניח שהמנחשים הראשונים לא ינחשו נכון, אבל הם יעזרו לשאר. אז חכו לתשובה שלי לפני שאתם כותבים את הניחוש שלכם. מצד שני, אם תחכו יותר מדי זמן, מישהו אחר עלול למצוא את התשובה קודם. דילמה.

התשובה שלי היא בסגנון בול פגיעה. הניחוש שלכם כולל אות שבשם? קיבלתם "פגיעה". אם האות גם נמצאת במיקום המדוייק  הרי שקיבלתם "בול". אז יאללה, לנחש.

מי אני ומה שמי?

(ומי שכבר יודע את השם, שיתאפק בבקשה)
נכתב על ידי , 23/1/2006 11:25   בקטגוריות תומר, ., הומור, חידות, משפחה, תמונות  
105 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ברק ב-17/12/2006 22:49



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)