לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

חזרה לשגרה


תומר כבר בן שבועיים, עברנו את התרגשות הברית וצריך לחזור לשגרה אט אט. אתמול הוא חייך ישירות אל נירית בפעם הראשונה ונירית נמסה לגמרי. הוא כבר מנסה לאחוז בדברים שהוא רואה ולמשוך. צודק.

נגה מאד אוהבת לנשק את תומר, לעזור לרחוץ אותו ולהביט כשמחליפים לו. בגן עכשיו תקופה לא קלה בשבילה, היא לוקחת ללב מה שילדים אחרים אומרים ונפגעת לפעמים, אבל זה חלק מהגדילה ואנחנו מנסים לעזור על פי יכולתנו.

אתמול נגה הסכימה בפעם הראשונה להביט למעלה בזמן שאני שוטף את הסבון מהראש שלה במקלחת. עד אתמול היא התעקשה ולא הסכימה וכמובן בכתה כאשר הסבון נכנס לה אל תוך העיניים. לא עזרו ההסברים ולא עזר אפילו הכובע המיוחד והמוזר שאמור להגן על העיניים. אתמול סוף סוף היא החזיקה את הראש באומץ ולא הורידה, והמים זרמו אחורה ושטפו את כל הסבון. קראתי מיד לנירית שתראה, והיינו מאד גאים בה.

נגה גם לא אוהבת להסתרק, ובצדק. כל קשר בשיער מכאיב לה, וזה לא כיף, למרות שאנחנו משתדלים להיות הכי עדינים שאפשר, להחזיק את השיער וכו'. היום בבוקר היא שוב לא רצתה, אז סיפרתי לה סיפור על הנסיכה שלא אהבה להסתרק והכריחה את כל הממלכה להפסיק להסתרק. אחרי שבוע כולם היו עם שיער נפוח ומבולגן, לכלוכים ושאריות אוכל בשיער והיו אומללים, אבל היא התעקשה. בסוף החתול שלה, שגם הוא לא הסתרק והיה פרוע מאד בא והתלונן שהוא כבר לא יכול לעבור מחדר לחדר ואפילו העכברים לא רוצים לשחק איתו, ואז הנסיכה ויתרה והסכימה שכולם יסתרקו וכולם שמחו מאד וחזרו להיות מסודרים ויפים.

ונגה הוסיפה: גם העכברים הסתרקו.

לכל אורך הסיפור סירקתי אותה, כמובן. :-)

***

העברתי את הביטוח המקיף שלי לרכב מביטוח ישיר אל AIG אחרי 10 שנים בביטוח ישיר. לא שהיה לי משהו נגד ביטוח ישיר, אבל AIG הציעו לי הצעה זולה ב 200 שקל, וביטוח ישיר הציעו לי הצעה גבוהה מההצעה של שנה שעברה, וגם אחרי שהסכימו לרדת חזרה אל הסכום של השנה שעברה הם עדיין היו יקרים יותר מ AIG. התקשרתי כמה פעמים לביטוח ישיר והסברתי להם את המצב, אבל זה לא הזיז להם. גם התנאים של AIG היו טובים יותר על הנייר. אחרי שכבר סגרתי, התקשרו אלי חזרה מביטוח ישיר ופתאום ניסו להחזיר אותי על ידי הצעה זולה יותר. לא הסכמתי. אני לא חושב שאחרי שסגרתי עניין עם מישהו, אני צריך לבטל את העסקה בשביל הפרש קטן בסכום. הבחור משימור לקוחות של ביטוח ישיר ניסה להסביר לי שאני נדפק בהנחה על העדר תביעות אם תהיה לי תביעה בעתיד, ואולי הוא צודק. אבל זה היה מאוחר מדי. ניתן להם הזדמנות נוספת בשנה הבאה.
נכתב על ידי , 30/1/2006 11:11   בקטגוריות נגה, ., צרכנות, תומר, פרוזה  
43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רועי [זה עם השיער] ב-6/2/2006 22:16



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)