לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

התפוח לא נופל


נגה יושבת ליד סבתא שלה, מביאה לה ספר עם ציורים של סוגי אוכל שונים. בדף הראשון יש פירות. בננה, תפוז, תות, וגם תפוח.
סבתא של נגה אומרת לה: זה תפוח עץ!
ונגה מיד שואלת: "אבל איפה העץ?"

***

נגה קצת חולה עכשיו, לקחתי אותה לסיבוב סידורים ושאלתי אותה אם היא רוצה ללכת לנדנדות. היא שמחה. אחרי כמה דקות היא אמרה לי בעייפות: "אני רוצה הביתה. לא לנדנדות. אני אלך לבד הביתה, ואבא ילך לנדנדות, טוב?" נשמה שכמוה, לא רצתה לאכזב אותי עם הנדנדות.

***

עומרי שרון יכנס לכלא. בצדק. העונש נדחה עד אחרי הבחירות בהתחשב במצבו של אריאל שרון. גם זה בצדק. בית המשפט משמש כהיכל הצדק ביתר שאת לאחרונה.

***

בסוף השבוע נסענו לצפון. בדרך חזרה דאו מעלינו ציפורים, ואני חשבתי לעצמי שאולי בעצם הציפורים מקנאות בנו על כך שאנחנו יכולים לנוע כל כך מהר במכוניותינו בעוד הן מבזבזות המון אנרגיה כדי להגביה עוף. והאנשים מצידם מנסים לשאוף למעלה עד כדי כך שגולשי הסקי באולימפיאדה מתרסקים בהמוניהם ביומיים האחרונים. כנ"ל המחליקים הסינים מאתמול שהגיעו למקום השני.

***

שושנה דמארי נפטרה לפנות בוקר, ולמרות שהיא לא זמרת מהדור שלי, הרי שכל חיי צפיתי בהורי נהנים מהשירים שלה וזה דבק גם בי. כולם אומרים שהיו לה חיים מלאים, אבל כל עוד אדם נלקח באמצע עשייה, לא משנה כמה הוא כבר הספיק, והצער גדול.

***

למי שלא יודע, יום אחרי הבחירות יהיה ליקוי חמה שיעבור גם ליד ישראל. הוא יתחיל מדרום אמריקה, יתרחש ברובו מעל אפריקה ויסתיים ברוסיה. תצפית מצויינת תהיה בטורקיה באיזור אנטליה, והמלונות שם מלאים עד אפס מקום כבר מזמן. בישראל הליקוי יהיה 80% בלבד. באוגוסט 1998 נסעתי לטורקיה במיוחד כדי לצפות בליקוי שעבר מעל צפון טורקיה. היה מדהים. אני באמת צריך לסרוק כמה תמונות מאז. השנה לא אסע.
נכתב על ידי , 14/2/2006 15:57   בקטגוריות נגה, ., משפחה, פוליטיקה, אקטואליה, אסטרונומיה, נוסטלגיה, ספורט  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלירם ב-23/2/2006 10:24



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)