לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

פלאש מובינג זוהר ומזמרר


ניב קלדרון הפנה את תשומת לבי לאירוע מסיבת אפודים זוהרים עם IPODים, שזו גרסה מסוימת של Flash Mobbing. לאסוף המוני אנשים שיעשו משהו מוזר בבת אחת במקום ובזמן בלתי צפויים. זה הזכיר לי גם קצת את הבלוג אטאק שמזמן לא ארגנתי מפאת חוסר זמן. אולי באמת כדאי להתחיל איזו ספירה לאחור שוב...


***

להזכירכם, יום אחרי הבחירות יהיה כאן ליקוי חמה חלקי.

***

להזכירכם, יום לפני ליקוי החמה יהיו כאן בחירות.

***

היום היינו עם נגה בגינה. לא מזמן החליטה העיריה לגדר את כל איזור הגינה בגדר סורגים נמוכה בעלת שער. בערב נגה החליטה לגשת ולסגור את השער "שלא יהיה קר".

***

תומר כבר כמעט גבר, יושב עם אבא שלו מול משחק בטלויזיה, תוקע גרעפסים ומשחרר אויר מעוד מקומות. אח, הגאווה.

***

הסיכוי לראות אותי מפזז באפוד זוהר עם אזניות הטלפון שלי באזניים באחד באפריל הוא נמוך עד אפסי. הסיכוי לראות אותי שם מצלם את האירוע הוא פחות נמוך, אבל עדיין בלתי סביר בעליל.

***

יש לי רעיון מעולה למשחק מחשב חדש בעל פוטנציאל גדול (תסריט, תהליכים, שיווי משקל, התפתחות עלילתית, אלמנטים וכו'). אני משער שהרעיון נולד אחרי חשיבה על Spore, אבל הוא בא מכיוון אחר למדי, והוא גם קל יחסית ליישום. למישהו יש קשרים בחברה שמייצרת משחקי מחשב? ID Software? Lucas Arts? Rockstar? משהו?
נכתב על ידי , 21/3/2006 00:50   בקטגוריות המלצה, ., נגה, תומר, אסטרונומיה, רעיון  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של *פרג ב-28/3/2006 18:48



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)