לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

ספאם בחירות - מפלגות שולחות ספאם.


יש לי המון כתובות אימייל, וניקוז אוטומטי של כל כתובת בדומיין שלי אל תיבה ראשית, מה שמהווה מגנט למאות אימיילי ספאם שאני מקבל ביום (בין 60 ל 150 ביום, כולל סופ"ש + כפילויות רבות). תודה לאל שיש לי ספאם פילטר מצוין. לקראת הבחירות קיבלתי כל מיני אימיילי ספאם:


  • הגימלאים שלחו ספאם ברור וחסר בושה (הצבע לנו)

  • הציונות החדשה בהנהגת ניצולי שואה שלחו ספאם מפורט למה כדאי להצביע להם

  • מטה "שלום אחר" שלח ספאם שמנסה לשכנע לא להצביע לקדימה. הם באוריינטציה ימנית ("אחרת תקבלו את פרס"). הם שלחו גם ספאם אחר עם קישור לאתר בבעלות של אחד יוני גולדבלט מקריית חיים, שם די ברור שמדובר ביוזמה של תומכי הליכוד.

  • שינוי שלחו ספאם עם תמונה וקישור לאתר "מחתרתי" עלק עם גרסה חושפנית של סרטון תעמולה שלהם (רואים ציצים). בסוף הסרטון יש כמובן הפניה לאתר הרשמי של שינוי שם מוצגת הגרסה "המצונזרת". פשוט זלזול באינטליגנציה.

  • למעשה שינוי שלחו אלי שני אימיילים שונים באותו הסגנון. (שני סרטונים שונים)

  • "מגורשי הגוש" שלחו אימייל כתום עם סרטון התוקף את שרון ומפלגות יהדות התורה, איחוד לאומי-מפדל. הפסקול דתי. לא מצויין מטעם מי האתר, והדומיין שייך למישהו מטאיוון.

  • ברוך מרזל מפגיז ביומיים האחרונים בספאם שמפנה לסרטון תעמולה.


כמו כן "מיני ישראל" שלחו "מבצע" ליום הבחירות, שזה אומר שאני כבר לא אבקר אצלם.

לעומת זאת, מפלגת העבודה וקדימה מנסות להשתמש בשיטה של חבר מעביר אימייל לחבר. מפלגת העבודה העבירה אימייל עם ההשוואה בין פרץ לבן גוריון (חידה ופתרונה), וקדימה העבירו קישור לסרטון פלאש (מושקע, יש לציין). אין לי שום טענה נגד השיטות האלו.

זה מה שהגיע אלי, אני בטוח שיש עוד (תעדכנו בתגובות). יש לי עותק מכל האימיילים שהזכרתי.

נקודה לסיום: לשלוח ספאם עולה כסף. זה לא משהו שסביר שפעילים יארגנו על דעת עצמם, בעיקר לא כשמדובר גם באתר תומך עם פרטים נוספים או סרטונים. יש יסוד סביר לשער שהמפלגות עומדות מאחורי כל האימיילים שהזכרתי.

ואם זה לא היה ברור עד עכשיו, מי ששולח ספאם משול בעיני למישהו שחורט בעזרת מפתח את הסיסמה שלו על האוטו החדש שלכם. (או לפחות שופך פח זבל בחזית הבית שלכם, ולא משנה כמה טעים האוכל שהיה מונח בפח הזבל).
נכתב על ידי , 26/3/2006 12:03   בקטגוריות בחירות 2006, פוליטיקה, .  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של deathcassy ב-29/3/2006 02:43



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)