לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2004

צרפת (ומונקו גם)


חלק א'

 

בשנות האוניברסיטה העליזות שלי (מדעי המחשב ופסיכולוגיה. סיפור לא ארוך, אבל גם לא מעניין) החלטנו כמה חברים בשנה ג' של פסיכולוגיה להבריז לשבוע ולנסוע לפריז. סתם ככה.

 

פריז עיר מדהימה. יפהפיה. העיר הכי יפה בעולם לדעתי. יש לה שיק, יש יופי בכל פינה, כל בניין מוקפד, אבל אינדוידואלי, ויש בה המון המון מבנים גרנדיוזים. אייפל כמובן, אבל גם שער הנצחון, מונמארט, לה דפאנס, נוטר-דם, הלובר, וזה לא נגמר.

לעומת זאת, גם כל הסמטאות מחביאות פינות נוי, הקרואסונים מדהימים, הבגטים לא רעים (אני מאד אוהב מאפים) וכדאי שאני לא אתקרב לשאר, כי אני מזיל ריר רק מלחשוב על זה.

 

טיילנו בכל העיר, נסענו לאטרטה, עיירה סמוכה למצוקים אדירים על שפת תעלת למנש, ונהנינו נורא מהחופש. מאז אני מכור לפריז.

 

חלק ב'

 

במסגרת מסעותי עם נירית חופששנו גם בפריז. העיר לא השתנתה הרבה. הפעם ביקרנו ביורודיסני. אני לא צריך לספר לכם שדיסני זה כיף, אבל אפילו שזו היתה הפעם השניה שבה הייתי בפארק דיסני (הפעם הראשונה היתה באורלנדו, לפני הצבא), היו שם המון חידושים והמון מתקנים כיפיים. איזה עונג.

 

למחפשים משהו קצת יותר מקורי, אני ממליץ על פארק אסטריקס צפונית לפריז. רכבות הרים מדהימות (שמונה לופים מלאים בדקה וקצת), דמויות מאד חביבות ואווירה של כיף צרוף. גם שם ביקרתי במסגרת הטיול הראשון לצרפת.

 

חלק ג'

 

בשבוע שעבר הייתי בדרום צרפת. ניס, קאן, ומונטה קארלו.

ירד גשם.

גם היה מאד קר.

אחר כך היו כמה ימים מלאי שמש. אבל עדיין היה מאד קר. זה לא ממש הפריע לי כי זו היתה נסיעה בענייני עסקים, אבל לא היו מתרחצים על שפת הים.

לא יכלו לשים שלט קטן - ים?
חוף הים בקאן

התאכסנתי במלון 2 כוכבים שהיה מאד נחמד. Comte de Nice שמו. בלילה הראשון לא היה להם מקום בשבילי, אז לנתי במלון אחר שהיה נוראי. טיח מתקלף מהקירות, דוש זוועה ומיטה שוקעת. חוויה.

 

קאן וניס יקרות בטירוף, והדבר שיש בהן הכי הרבה בעולם זה יאכטות. המון המון המון יאכטות. פשוט מדהים. מכל הסוגים ומכל המינים. החל מסירות קטנות, דרך יאכטות קטמרן ועד ספינות סטייל ספינת האהבה.


יאכטות בקאן

כשהייתי במונקו (ביום האחרון), ניצלתי את עצתה של הילית ונסעתי לסייר בכפר Eze (מבטאים: עז). כפר שהשתמר מימי הביניים ועכשיו הוא מוקד תיירות קטן, עם חנויות קסומות בכל פינה. ממש מרגישים כאילו מסתובבים במין משחק מחשב של מבוכים ודרקונים. חיפשתי לקנות חרבות או משהו, אבל לא מצאתי את החרש המקומי.



פסל של מכונית מרוץ - ככה תדעו שאתם במונקו.



הכפר Eze

אם לא אוהבים קזינו אין הרבה מה לעשות במונטה קרלו בחורף. אז באמת לא עשיתי שם הרבה. הסתובבתי קצת עם האוטו, צילמתי, והמשכתי הלאה. אולי בפעם הבאה.

 

אני אוסיף כמה תמונות לפוסט הזה בהזדמנות קרובה. תזכירו לי.

עדכון: הוספתי כמה.

נכתב על ידי , 5/2/2004 23:45   בקטגוריות רואים עולם, ., תמונות  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של $^צוות קרייזי לנד^$ ב-25/5/2007 19:43



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)