לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

YES הרגיזו אותי היום. מאד.


YES הרגיזו אותי היום. אחרי שראיתי שערוץ אגו יהיה בתשלום נוסף, ואחרי שירד מהמסך ערוץ GAME ONE שבכלל החליף את ערוץ TECH TV. ערוץ טכנולוגי היה אחת הסיבות ששמחתי להיות ב YES, ועכשיו פתאום כדי לקבל את אותן התכניות (מלחמות רובוטים, סקירת משחקי מחשב וכו') אני עכשיו צריך לשלם סכום נוסף, קטן ככל שיהיה. (חמישה שקלים, טבין ותקילין)

דיברתי אתם, תוך זמן קצר עברתי מנציגת שרות לקוחות לנציגה בכירה בשם ליאת, שמאד הרגיזה אותי. לטענתה, אני בכלל צריך להגיד תודה כי אני מקבל את החבילה בחינם. הצעתי לה שאם זה אכן בחינם, אז אני מוותר על החבילה הבסיסית + סרטים, ואני מוכן להשאר רק עם הערוצים שבחינם. היא התרגזה, והמשיכה להתעקש שזה בחינם. יותר מ 200 שקל בחודש שיורדים לי מהחשבון טוענים אחרת.

אני כבר כמה שנים מנוי של YES. בכל פעם שמגיע מועד החידוש, אני לא דורש הטבות, אלא פשוט רוצה להמשיך באותה עסקה, של אותה החבילה באותם התנאים ובאותו התשלום. זה הכל. עכשיו הם הורידו לי ערוץ משמעותי מבחינתי.

"זה סכום קטן, רק 5 שקלים" אמרה הנציגה שלהם. אם זה סכום קטן, שהם יספגו אותו - לא אני!
"קיבלת את אגו בחינם חודש שלם" - אבל חודש וחצי אני לא מקבל ערוץ שכלול בחבילה שהיא חלק מההסכם בינינו. מה עם זה?
"כשעולים ערוצים אחרים, אתה לא משלם עליהם" - אבל אני לא מבקש אותם, ולרוב לא צופה בהם. מה הקשר לעזאזל?

בשלב מסוים היא התעצבנה מההתעקשות שלי לא להסכים לדעתה שאני מקבל בכלל ערוצים בחינם, הטונים עלו, והיא אמרה לי שאף אחד לא יתן לי את ערוץ אגו בחינם. זה לא היה נחמד.

אני לא אוהב לאיים סתם בעזיבה. כבר היו לי תאקלים עם YES כשמעל עשרה נציגי שירות ברציפות הבטיחו לחזור אלי ואף אחד מביניהם לא טרח לחזור, ועדיין נשארתי אתם כי בסופו של דבר הגעתי לנציג אחד רציני. אבל מצד שני, אני באמת מוכן לעזוב רק בגלל התחושה שמנסים עלי את שיטת ה"מצליח".
כשעתיים אחרי השיחה ההיא חזר אלי מנהל אזורי, הייתי קצת רגוע יותר וגם הוא. הוא טען והסביר והתנצל כמעט שאין להם שום ברירה ושום דרך חוקית לתת את ערוץ אגו ללא תשלום, ואין לו אופציה כזו במערכת בכלל. והחבילה שלי היא בכלל מצויינת, וכו' וכו'. אבל בשורה התחתונה, בעוד שבוע אני אקבל ערוץ אחד פחות מתוך לא יותר מ 10 הערוצים שבהם אני באמת צופה. בעיה.

ל YES הגעתי אחרי שהייתי מנוי של ערוצי זהב, גם בכבלים וגם באינטרנט. שילמתי להם אז כ-400 ש"ח בחודש, ובגלל שהם החליטו לחייב אותי בניגוד למה שסוכם ב 11 ש"ח בחודש על ממיר שני, עברתי ל YES. אחרי המעבר קיבלתי מהם כמה טלפונים שהציעו לי עולם ומלואו. לטלפונים האלו עניתי פשוט שמאוחר מדי. אם חתמתי, עברתי.

גם בביטוח הרכב קרה לי מקרה דומה בתחילת השנה. זה גרם לי לעבור מביטוח ישיר ל AIG. אני מתכוון לבדוק מה יש להוט להציע. הנקודות החזקות של HOT הן: VOD, ביפ, 24, אבודים 2 (מבחינת התוכן) ושילוב של טלפוניה ואינטרנט עם קו UPLOAD מהיר יותר (מבחינת התשתית). ל YES יש ממשק מהיר יותר, WEST WING וערוץ YES STARS. למעשה אין שום דבר שמונע ממני לעבור.

היום אני משלם ל YES עבור החבילות 209 ש"ח החבילות הן: בסיס+סרטים+3 חבילות ערוצים לבחירה (לא ניתן לבחור את אגו. אצלנו זה בידור, מדע וטבע, ומיוזיק צ'ויס), ושני ממירים. בנוסף יש לנו את ערוץ BABY שעליו אנו משלמים בנפרד.

אילו חבילות ערוצים יש לכם, וכמה אתם משלמים עליהן?
נכתב על ידי , 21/5/2006 22:25   בקטגוריות שחרור קיטור, ., טלויזיה, צרכנות, שימושי  
43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של «•°מאיה°•» ב-31/5/2006 00:42



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)