לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

גם האינטרנט מסתדר בסוף


המונים חזרו.
לקח קצת זמן לקבל תשובות מנענע (שם אני מאכסן את המונים), אחרי כמה ימים הם חזרו אלי עם אימייל בסגנון "חשבונך נחסם כנראה עקב הפרת זכויות יוצרים", ואחרי שהסברתי להם שכל מה שמאוכסן שם הוא פרי יצירתי (עם תוכנה חוקית), לבסוף קיבלתי תשובה "לאחר בירור הסתבר שנחסמת בטעות והחסימה הוסרה".

אז אני מתנצל על השבוע נטול המונים.

***

באותה הזדמנות, כבר שמעתי מכמה אנשים שהבלוג שלי עולה מאד לאט ולוקח המון זמן עד שהוא מופיע. ניסיתי לשפר את העניין, תגידו לי בבקשה אם אתם מרגישים בשינוי כלשהו.

***

ולאט לאט אני משייך קטגוריות מרובות לפוסטים ישנים שלי. הוספתי רשימה (מצד ימין למעלה) נפתחת שמאפשרת לקרוא פוסטים על פי קטגוריות. עדיין לא כל הפוסטים משוייכים כמו שצריך (אני עובר עליהם אחורה, 434 פוסטים עד היום - זה לוקח זמן), אבל בסופו של דבר זה יקרה.

***

פתחתי פורום פרטי לחברים ולמשפחה שלי אחרי שהקומונות של תפוז אכזבו אותי. הממשק שלהם נהדר, ויש אפילו אפשרות לקומונה פרטית, אבל חסרה מאד שם אפשרות להתראה באימייל כשמגיעה הודעה חדשה לקומונה. זה גורם לכך שהודעות חדשות לא מגיעות לכל מי ששם, מה שמותיר בידי החברים בקומונה שלוש אפשרויות:
1. להכנס לקומונה פעם ביום לפחות כדי להתעדכן
2. לעשות מנוי על עדכונים דרך SMS (בתשלום)
3. פשוט לא להיות מעודכנים.

והאופציה השלישית היא הנוחה ביותר, מסתבר. אז עם כל הצער בפורום החדש יהיה אולי ממשק פחות נוח, אבל התנועה תהיה הרבה יותר ערה.

***

קיבלתי הצעה מהוט בשילוב עם אינטרנט עם אופציה גם לטלפון. אני אתן ל YES התראה הוגנת. תודה על התגובות שלכם, זה עוזר.
נכתב על ידי , 25/5/2006 09:42   בקטגוריות אינטרנט, ., משפחה, ישראבלוג, ביקורת, טלויזיה, צרכנות  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלירם ב-3/6/2006 10:07



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)