לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

להגיד מלה טובה - המלצות על בתי עסק


חלפים למייבש כביסה: כשבוע אחרי שנקרעה לנו הרצועה של מייבש הכביסה, הרצועה החדשה נקרעה שוב. אחרי הפעם הקודמת שבה קניתי רצועה בפ"ת ב 92 ש"ח, אחי סיפר לי על מקום קרוב יותר וזול יותר שבו ניתן לקנות רצועה. הפעם הלכתי לשם, אכן הרצועה היתה הרבה יותר זולה והמוכר החביב גם נתן לי טיפים על החלפת הרצועה והסיבה שבגללה היא נקרעה. החנות נמצאת בשיינקין פינת סירקין בגבעתיים (לא רחוק מהסביח המפורסם של עובד).

תיקון מזגן ברכב: לאבא שלי בזמנו היתה תקלה במדחס של המזגן. עניין של 2000 ש"ח. הבעיה היתה רק בקלאצ' של המדחס, אבל אף אחד לא היה מוכן לפרק ולתקן את זה. במקרה עברנו ליד מקום ושאלנו שם. הם היו ממש נחמדים ואמרו שהם יכולים לתקן את הקלאצ' בלבד במחיר של בערך 600 ש"ח. עשו עבודה טובה מאד. כשאצלי המזגן הפסיק לקרר (אחרי 5 שנים) לקחו לי על מילוי גז סכום של 170 ש"ח + מע"מ, וקיבלתי גם בורקס חם מבעל הבית. פשוט כיף. קוראים להם "חשמל 2000" (צמודים ל"מוסך 2000") והם סמוכים לקניון איילון.

***

אני מאמין שמי שנותן שירות טוב צריך לקבל קרדיט הולם. זו הסיבה העיקרית שבגללה כתבתי את ההמלצות כאן למעלה.

אני כותב כאן כבר כמעט שלוש שנים על המון נושאים. אולי זו הסיבה שההמלצות האלו שלי מגיעות בתוספת אמינות כלשהי שלא הייתם נותנים להמלצה שמופיעה סתם באתר שאולי קשור למומלץ או בפורום כלשהו. לבלוגרים יש זהות אמיתית ברשת.

אם יש לכם המלצה על עסק כלשהו, תכתבו עליו בקצרה:
למה הוא טוב לדעתכם יותר משאר בתי העסק? סיפור טוב עוזר להמלצה.
תכתבו מחירים, בלי בושה.
לא לשכוח שם וכתובת של העסק.
וקישור לפוסט הזה, כדי שאנשים יוכלו להגיע אליכם. תוסיפו גם קטגוריות "המלצה" ו "צרכנות" לפוסט.
כן, זו פרסומת חינם. פרסומת מתנה למישהו שעשה לכם טוב.
עדיף לכתוב פוסט אצלכם כדי שהקוראים יתרשמו מכם. זה כל העניין, לדעת מי ממליץ. חלק מההמלצות אני אוסיף לפוסט הזה, על פי שיקול דעתי.
אני מבקש לא להשמיץ אף אחד, לא לנצל את הנושא לפרסומות סתם (אני מבטיח להגיב בזעם לתגובות כאלו!) ובכלל לקחת בשמחה ובקלות את העניין.
נכתב על ידי , 4/6/2006 12:52   בקטגוריות ., ביקורת, המלצה, פרויקט, צרכנות, שימושי, כדאי לקרוא  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MC-Juggling ב-6/6/2006 20:11



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)