לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

תזמון מקולל של חברת החשמל


פיניתי היום את הצהריים כדי לצפות בסיום המשחק מאתמול של שחר פאר נגד הינגיס. אמא שלי מכורה לטניס כבר הרבה זמן והדביקה גם את אבא שלי ואחי. אז התכנסנו אצל אחי לצפות במשחק.

אנחנו מתעדכנים דרך האינטרנט בתוצאה של המשחק המקדים ומחכים שיסתיים. כעשר דקות לפני שהמשחק של פאר מתחיל - הפסקת חשמל. מכוונת, בטח שמכוונת.

מכיוון שלמנויי הוט בכל הסביבה אין טלויזיה (ואינטרנט) גם אם יש להם חשמל, אין לנו הרבה אלטרנטיבות. אמנם אני גר קרוב, אבל גם אצלי אין חשמל.

מילא האנשים שנתקעים בפקקים כי הרמזורים לא עובדים, או אנשים שמחפשים עכשיו מכונות הנשמה שעובדות על סוללות, אבל המשחק, ראבק!

לפני שאנחנו מורטים את השערות, החלטנו שגם אנחנו, כמו שחר, לא מוותרים. אחי איתר מבעוד מועד את הפורטל הסלולרי של הרולאן-גארוס בכתובת www.wap-rolandgarros.com ואנחנו כבר מקבלים עדכונים סלולרים בחי. כמובן שאף אחד מאתרי הספורט הישראלים לא ממש מעדכן באתר הסלולרי שלו.

וחוץ מזה, הרי יש לי רדיו בסלולרי שלי. אמנם גל"צ לא ממש מתיחסים, וגם לא הרדיו האיזורי, אבל ברשת ב' יש פרשנים והם מבטיחים "מיד נעבור לשידור חי מפריס". נשמע טוב.

או שלא. זה נשמע יותר כמו משהו כזה:

"שחר עכשיו עם חבטות הפתיחה, כמו שאתם יכולים לראות. (שתיקה) נראה לכם שהיא עייפה? (עוד שתיקה) טוב, קשה לשדר טניס, אז אתם יכולים לצפות בערוץ הראשון, ובינתיים נשמע שיר."

הייתי מולק להם את המיקרופון. בשביל מה הם שדרים אם הם לא יכולים לשדר טניס? ויש שם גם פרשנים שאפילו לא מספרים מה התוצאה וכל הזמן מפצירים במאזינים שיביטו במסך בעצמם. הרי אף אחד לא היה מקשיב להם אם הוא היה מסוגל לפתוח טלויזיה!

במצב 2-1 נשברתי. נזכרתי שיש לי בבית טלויזיה קטנה על סוללות שקניתי ממש ממש מזמן, וקפצתי להביא אותה. דקה לפני שחזרתי החשמל חזר לפעול, וטוב שכך, כי אי אפשר היה לקלוט שום דבר מהאוויר.

שחר הפסידה, אבל שיחקה מצויין. כל הכבוד.

***

עוד לפני כן הייתי צריך להפקיד שני צ'קים בבנק.

יש עמדת הפקדת צ'קים אוטומטית בחוץ.  אבל שירות ההפקדה לא עובד שם.

נכנסתי פנימה. לפחות יש מזגן.

יש גם עמדה אוטומטית בפנים. לא פועלת.

הערתי למישהו, והוא פתח את העמדה, בדק שיש ניירות במדפסת ואתחל את המחשב. חלונות XP PRO. אהא!

המחשב עולה, ואני מצליח להפקיד את הצ'ק הראשון. המכונה מסרבת לקבל את הצ'ק השני.

בלית ברירה אני (ותומר בעגלה) ממתין בתור לכספרים כדי להפקיד את הצ'ק השני ועושה זאת. אני גם צריך להוציא קצת כסף, אבל מחליט לעשות זאת מהכספומט.

הכספומט מעביר אותי את כל תהליך ההוצאה ומתחרט בשנייה האחרונה: לא ניתן לבצע משיכה. שיט.

אני שוב מחכה בתור, עוד כמה אנשים קיבלו את אותה ההודעה וחוששים שהמשיכה תופיע בחשבון שלהם בעוד הכסף לא מופיע בארנק שלהם.

משכתי דרך הכספר והלכתי להוציא דף חשבון כדי לראות מה קרה שם.

אכן היה חיוב של הכספומט, ולאחריו זיכוי, ולאחריו משיכה. יופי. לפחות לא חייבים לי כסף, ושמו לי ספאם בדף החשבון.

***

מלה לגבי המונדיאל: צ'רלטון ממש רוצים כנראה להיות הרשעים של המדינה ולא להתנהג כמו מישהו שרוצה להרוויח פשוט כסף. אחרי שהם אילצו החשכה של הערוצים הזרים, עכשיו הם רוצים לתבוע פאבים ובארים שישדרו את המונדיאל ללקוחותיהם. הרי אלו היחידים שהזמינו בכלל את חבילת המונדיאל, אז לפגוע גם בזה?

ובעצם הם גוף לא משדר שקונה ומוכר זכויות שידור. תגידו, אין חוק נגד ספסרות בארץ?

אז יש המון דרכים לראות את המונדיאל בחינם או בזול מאד. הפשוטה מכל היא להתחבר לאנטנה מרכזית ופשוט לקלוט את הערוץ הירדני ללא החשכה. יש עוד שיטות שמסתובבות במייל ובתוכנות שיתוף הקבצים. לא הייתי סומך על השיטות הכוללות "קוד טכנאי", אבל יש גם שיטות אחרות. יש גם שידורים דרך האינטרנט, אבל לכו תדעו, אולי בשלב הבא צ'רלטון ידרשו להחשיך גם אותם.

מזל שכדורגל לא מעניין אותי כמו טניס, אבל נחמד לראות מרד צרכנים שממש עובד. כל הכבוד לאוהדי הכדורגל.

***

ואגב, דקה לפני שסיימתי לכתוב את הפוסט, נחשו מה? נכון! הפסקת חשמל נוספת וכל הפוסט הלך לאיבוד ושוחזר עכשיו מהזכרון. יכול להיות שאנשי חברת החשמל קוראים מה שאני כותב על המחשב שלי בבית?
נכתב על ידי , 5/6/2006 17:06   בקטגוריות אינטרנט, אקטואליה, שחרור קיטור, ., משפחה, ספורט, סלולרי, עצבני, צרכנות, טלויזיה  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלירם ב-11/6/2006 13:40



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)