לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

ווינרית


בלוגרים לא מעטים מדווחים שאתמול הבלוגרית שכונתה רפונזל התאבדה. היא היתה חולת נפש אבל נלחמה בכל כוחה נגד המחלה. בעוצמה שהיתה דרושה לה כנראה כדי להחזיק מעמד. היא הפסידה.


לראשונה נתקלתי בה לאחר שהיא כתבה פוסט זועם נגדי. למעשה נגד שם הבלוג שלי. היא לא האמינה שדברים מסתדרים לכולם ועצבן אותה שכתבתי כך. לאחר די הרבה התכתבויות בתגובות, הבהרתי לה בדיוק למה אני מתכוון בכותרת (כתבתי על זה גם פה, עניין של פילוסופיית חיים פוזיטיבית אקטיבית ולא הנחת יסוד) ולבסוף היא התרצתה. מאז יצא לי לקרוא בבלוג שלה באופן קבוע למדי ולהגיב פה ושם.


שני ילדים יש לה, בעל לשעבר שעל פי עדותה עזר לה מאד והורים שעשו לה עוול (שוב, על פי עדותה) ופיצו על כך בכסף. היא מאד אהבה את ילדיה ולדעתי הם היו הסיבה העיקרית שלה להחזיק מעמד.


כחולת OCD היא תיארה באופן הכי בוטה וקשה את קשיי היום יום. ימים שלמים נשארה במיטה מתשישות נפשית. אבל היא התחזקה לאט ויצאה מהבית.


מה שנתן לה כח היה מאבקים, קשים ומרים. על כל פיפס הכי קטן היא נלחמה כלביאה. תמונה שהיא לא אהבה בבלוג של נ. גרמה לה לכתוב עשרות תגובות, למשל. גם הכותרת בבלוג שלי. נ. המקסימה הגיבה גם היא בסבלנות, אבל היו כאלה שנלחמו בה בחזרה, וזה הפך להיות מלוכלך. מלוכלך מאד.


גם בפוסטים המעטים שקראתי המספרים על התאבדותה אפשר לראות אנשים מתנצחים בתגובות. תעזבו. די.


בבלוג שלה היא העלתה לאחרונה האשמות על תקיפה מינית נגד המטפל שלה, תוך ציון שמו. הוא מיד ביקש מיריב למחוק את המידע מהבלוג וכמה פוסטים שלה נמחקו עקב כך. המשבר הגדול הגיע כאשר היא פנתה למשטרה כדי להגיש תלונה, אבל נאמר לה בפשטות שאין לה סיכוי בבית משפט מכיוון שיש לה עבר של מחלת נפש. זה שבר אותה.


לא טוב להשאיר האשמות תלויות בחלל האויר. זה רע לשני הצדדים, למאשים ולמואשם. לפעמים כדאי לברר את האמת בבית המשפט. זה לא הלך לקרות. עדות של חולת נפש היא בעלת משקל מפוקפק מראש, ואי השיוויון הזה פשוט כרסם בה.


ניסיתי לעזור לה להתמודד בצורה שבה הבלוג שלה לא ימחק, אבל בשלב מסוים היא לא יכלה יותר. הבלוג שלה נמחק, והיא פתחה בלוג חדש במקום אחר, שם הכריזה על שביתת רעב (והיא היתה רזה למדי בנקודת ההתחלה).


אין כאן קישורים לבלוגים (שנמחקו) או לסימוכין, כי זה כבר לא חשוב. אין מסקנה חד משמעית, כי כל הסיפור הזה היה מסובך ובלתי אפשרי לגמרי מראש. אבל היכולת שלה להתבטא היתה מרשימה, ללא כל ספק. צר לי מאד על מותה בטרם עת.


נראה שכל מי שכתב את מחשבותיו בנושא יצר הפנייה לכאן.
נכתב על ידי , 18/6/2006 14:16   בקטגוריות פסימי, ., ישראבלוג  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   4 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של .Berry ב-20/6/2006 23:05



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)