לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

ריקי הרקדנית


חברה שלנו שגרה כיום בקנדה הגיעה לביקור בארץ. היא גם קוראת פה בבלוג (וזו הרי אחת מהסיבות שבכלל פתחתי את הבלוג), אז היי רינת. נפגשנו עם הילדים בטיילת והם נהנו מאד וגם אנחנו. אבל הפואנטה הגדולה היא שרינת הביאה לנגה מתנה. בובה.

לנגה יש כמה בובות, ולא מעט חיות פרוותיות, אבל היא מעולם לא התיחסה אליהם באופן מיוחד. יש לה דובי שקניתי לה כשהיתה בת שלושה שבועות, בובה של טיגר שקיבלה כשתומר נולד, ובובת כבשה מהסופרפארם. אתם היא ישנה בלילה.

כשרינת נתנה לנגה את המתנה, נגה מאד התביישה, ולא הסכימה להפסיק להתחבא אצלי. אחר כך היא התרצתה, אבל כבר שכחנו מהמתנה. חבל. רק באוטו, בדרך חזרה, נזכרנו ופתחנו לנגה. היתה שם בובת בד לבושה בבגדי רקדנית. נגה מאד התלהבה, ונירית הציעה לה כמה שמות. נגה בחרה בסוף לקרוא לבובה "ריקי הרקדנית".

ואז קרה משהו חדש. נגה כל כך התלהבה שהיא התחילה לדבר אל הבובה. לדבר ולדבר. ואז היא גם ענתה בשם הבובה, ושוחחה אתה ולא עזבה אותה (משפטים כמו: "את רוצה לשבת? לא.. אמרה הבובה. באמת? כן, באמת. טוב."). כמובן שהיא גם לקחה אותה למיטה, ולמחרת לגן. הבובה הפכה להיות חברה שלה. נגה מראה לבובה איך קופצים בטרמפולינה, נגה מושיבה את הבובה לידה ומקריאה לה סיפור על בילבי, ונגה אוהבת שריקי הרקדנית מסתכלת עליה כשהיא מצחצחת שיניים.

אתמול ביקרנו חברה של נגה מהגן, כשיצאנו משם היה כבר ערב. נגה מחזיקה את הבובה ואומרת לה: "יש חושך, אבל אל תפחדי. נגיע הביתה ויהיה אור בבית, טוב?" ואז אומרת לנו "אמרתי לה שלא תפחד מהחושך".

אין ספק שיש כאן הצלחה אדירה. :-)




***

סיימנו לא מזמן לצפות בעונה השניה של הסדרה LOST. גאוני, ללא ספק. מכיוון שהגענו לפרק האחרון ששודר, ומכיוון שאני לא אוהב ספוילרים, רק עכשיו התחלתי לבדוק קצת אתרים ברשת שעוסקים בסדרה. ויש המונים. מהאתר הרשמי של ABC, דרך אתרים פיקטיבים של חברות שמוזכרות בסדרה (למשל אושיאניק, חברת התעופה שמטוסה התרסק על האי) ועד לבלוגים שמחפשים כל רמז לפתרון התעלומות השונות ולזיהוי הקשרים שבין הדמויות. כמות מאד מרשימה של מידע.

***

אחרי זמן רב שבו הייתי תקוע בלי יכולת להתקין כרטיס FIREWIRE בשל הודעת שגיאה מסתורית של מערכת ההפעלה, הצלחתי אתמול לפתור את הבעיה. עכשיו אני יכול להמיר את עשרות קלטות הוידאו הביתי שלי לפורמט מחשב. זה יקח המון זמן. דגימה של קלטת DV באורך שעה וחצי לוקחת שעה וחצי (מן הסתם) והמרה לפורמט פחות עמוס כמו XVID לוקחת פי 6 בערך (איכות 80 היא אופטימלית לפי הבדיקות שלי). ההבדל בגודל הוא משמעותי, אם דקה בפורמט DV תופסת כ 220 מגה, הרי שדקה דחוסה תופסת כ 30 מגה בלבד. מה שאומר ששעה וחצי יתפסו 4 וחצי ג'יגה בשאיפה (בדיוק נכנס בדיסק DVD).
נכתב על ידי , 4/7/2006 12:11   בקטגוריות ., טלויזיה, משפחה, נגה, תמונות, אינטרנט  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נֶגַע ב-9/7/2006 01:04



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)