לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

ברוגז ושולם


מפלס חדוות הכתיבה שלי נמוך כמעט כמו הדולר, משום מה, אז אני פשוט הולך לפלוט כאן נקודות כפי שאני נוהג לעשות לפעמים. זה עוזר לנקות את הראש משלל נקודות שהצטברו.

***

כל הכבוד לאנדי רם על הזכייה בו'ימבלדון. כל כך חבל שלא יחצנו את זה מספיק, הייתי מעדיף לגמרי לראות את המשחק הזה על פני משחק הכדורגל (שגם אותו נטשתי לפרקים) על המקום השלישי במונדיאל.

***

לידיעת הזכיינית קשת, כשאומרים לכם שהווליום בפרסומות גבוה מדי מתכוונים גם למעברון שלכם לפרסומות שבסגנון כוכב נולד. הפרסומות כבר בסדר, המעברון הזה גרם לי לקפוץ לשלט כמה פעמים כבר בימים האחרונים.

***

נגה כבר נטולת חיתול לגמרי ונשארת יבשה לילה שלם. ידעתי שתהיו מרוצים.

***

אתמול בלילה, אחרי חצי שנה לפחות שבהם לא שיחקתי משחקי מחשב, נתקלתי באיזה משחק ישן ונתקעתי עליו עד אחת בלילה. אוף.
מצד שני, אני אסיים אותו מהר, תוך כמה ימים העניין יהיה מאחורי. :-)

***

לתומר יש שלל הבעות וחיוכים. פשוט כיף. הוא משחק עכשיו בהמון משחקים ונע בין אחד לשני כדי לשחק עם כולם. ניסינו לתת לו לאכול קצת אוכל אחר מלבד חלב, אבל זה עשה לו כאבי בטן, כך שאנחנו נדחה את העניין קצת.

***

נגה מאד התחברה למושגים "שולם" ו"ברוגז" לאחרונה. בכל פעם שאני מנסה לגרום לה לעשות משהו שהיא לא מעוניינת בו היא מושיטה כלפי בוהן ואומרת "אני ברוגז אתך" ואז היא מיד מושיטה לנירית זרת ומדגישה "אמא, אני שולם איתך...". אני חושב שכבר הזכרתי את זה.

אתמול היא התעוררה באמצע הלילה ולקחתי אותה לשירותים. היא קצת בכתה בהתחלה (לא רוצה לעשות פיפי) והעירה את תומר, אבל בשירותים היא נרגעה אחרי שהסחתי את דעתה בהסברים על למה צריך להיות בשקט בלילה. היא נעשית מאד קשובה כשמסבירים לה דברים שהיא לא יודעת. גם כשהיא בוכה.
אחרי שהיא הבינה, היא אמרה "אבא, אני לא התכוונתי לבכות". אמרתי לה שאני יודע. ואז היא שלחה זרת קטנה אלי ואמרה בשקט רגוע "אני שולם אתך" והנהנה. "אני גם שולם עם אמא, ושולם עם תומר". "אני שמח שאת שולם עם כולם", אמרתי, ואז היא פתאום דאגה קצת "אבל מה עם נגה?". "בוודאי שאני שולם אתך, ואמא שולם אתך, וגם תומר. כוווולנו שולם." עכשיו היא היתה רגועה.
סיפור קצר, בקבוק חלב, והילדה חזרה לישון.

***

להביט בסרטוני וידאו ישנים זה קצת כמו לקרוא אחורה בבלוג. מפליא ומעניין. ראיתי קטע וידאו של נגה קופצת על הטרמפולינה שבוע לפני שתומר נולד, עם נירית ובטן של חודש תשיעי. מעלה חיוך.

***

אתר FreeDB עומד כנראה להמכר או להסגר. האתר שנתן שירותי זיהוי דיסקים בחינם למאות תוכנות המנגנות דיסקים (גם שלנו) במצב בלתי ברור עקב סכסוך בין המיידסים. בעיה. מישהו שנשכר על ידיהם לפתח ממשק חדש ותכונות חדשות למאגר (בתשלום) לקח את בסיס הנתונים שלהם ופתח את freedb2, למרות שכרגע לא ברור עניין זכויות היוצרים על המאגר (אם יש כאלו. על ספר הטלפונים בארה"ב, למשל, יצאה פסיקה שלא מכירה בזכויות יוצרים על מאגר של מידע נגיש).

מבחינתי ומבחינת התוכנה שלנו (יש עכשיו גם גרסה עברית לאתר) שבהחלט עושה שימוש בשירותיו הטובים של FreeDB זה אומר בעיקר שנוסיף תמיכה בשרתי מידע אחרים תוך אפשרות לשנות את מקור המידע למקרה שאתר כלשהו יסגר. זה יקרה בימים הקרובים.
נכתב על ידי , 9/7/2006 09:23   בקטגוריות אינטרנט, ., CDizz, טלויזיה, משפחה, נגה, נוסטלגיה, תומר, ספורט  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלירם ב-10/7/2006 10:03



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)