לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

ארץ נהדרת גנבו ממני חומרים


הערב כשתשבו ותצפו בתכנית "ארץ נהדרת" שימו לב לקטע שמבוסס על צ'רלטון שמשדרת את המלחמה. אם אתם קוראים קבועים של הבלוג שלי, זה ישמע לכם מוכר קצת. הנה ציטוט מתוך הקטע שפורסם במקור כאן בתאריך 29/6/2006:

"במהלך שיווקי מבריק רכשה היום חברת צ'רלטון את זכויות השידור למלחמה הבאה והיא מתכוונת לשדר את הדיווחים הישירים מהמלחמה בשיטת שלם וצפה. זאת לאחר ההצלחה במיזם האחרון שנקטה.

בהתאם לתקדים שנקבע, ערוצי החדשות הזרים יוחשכו במהלך המלחמה, ביניהם CNN, SKY NEWS, FOX NEWS ואל-ג'זירה. מחברות הכבלים והלווין נמסר שידיהם כבולות והן פועלות על פי החוק."  [להמשך...]

עכשיו, ברור שאני מצפה (בדיוק כמו וולווט) לראות את השם שלי בגדול ברשימת התודות בקרדיטים שברולר בסוף התכנית. ורצוי שיהיה גם קישור לבלוג, אבל איכשהו אני מעריך שזה לא יקרה. לכן אני תובע מיידית פיצוי כספי על עוגמת נפש והוצאות בגין כתיבת פוסט מיותר (הפוסט הזה). בנוסף אני דורש הקראה של פוסט שלי בפריים טיים של ערוץ 2 בכל יום (במקום התכנית MYBLOG, למשל) על ידי סופרים ומשוררים מפורסמים או שרי ממשלה בכירים.

בעצם, במחשבה שניה, אני תורם את הזכויות של הפוסט ההוא לתושבי הצפון, שמצידי יכולים להרשות לארץ נהדרת להצחיק אותם בחינם. אבל שימו לב אתם בעלי הבלוגים לתכנית שתשודר היום. אני בטוח שאפשר למצוא עבור כל קטע שישודר איזה בלוג באינטרנט שכתב בדיוק את אותו הקטע. כן, כן, התסריטאים של "ארץ נהדרת" הם אלו שכותבים אצלכם "בלוג יפה, מוזמנת לשלי" בתגובות ללא שם וללא לינק.

יאמר לזכותם שהחיקוי של מליניאק באולפן הוא מצחיק ביותר, ואני מקווה שהתכנית תשודר כמתוכנן. :-)
ואגב, דוברת צה"ל כל כך דומה לעלמה זק שזה פשוט מדהים.
נכתב על ידי , 28/7/2006 10:01   בקטגוריות אינטרנט, ., טלויזיה, ישראבלוג, הומור, מלחמת לבנון 2  
43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ♥Tasha♥ ב-31/7/2006 18:48



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)