לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

דורה מי?


אבא, יש לנו עוגיות חדשות.
אני אוכל אותן עם שוקו, ואתה תאכל עוגיות עם קפה, טוב?
אתה תכין קפה, ואני אכין שוקו.

נגה, דואגת לכל הפרטים כדי להצליח ולקבל עוגיה.

***

נגה מכורה לסדרת הטלויזיה המצויירת "דורה". סדרה שבמקור מלמדת ילדים אמריקאים לדבר ספרדית (Hola) ובישראל מלמדת את הילדים דווקא אנגלית. יש לה כבר ספרים, היא רואה את התכנית ומשחקת במשחקי דורה במחשב.

למעשה, שלשום נגה הצליחה בזמן משחק להפעיל בפעם הראשונה את העכבר. היא עדיין מהוססת ולוקח לה זמן להצביע על הנקודה הנכונה, אבל היא מצליחה יפה מאד ומגיעה לנקודה הנכונה וגם לוחצת על הכפתור. להזכירכם, הילדה בת שנתיים וחצי. היא גם פותרת את כל החידות במשחק (המשחק באנגלית, אז אני מתרגם לה, אבל החידות שם לא קשות מדי בשבילה)




***

(ואני יודע ששוב יש בעיה עם המונים, זה שוב בטיפול.)
נכתב על ידי , 21/8/2006 13:32   בקטגוריות ., משפחה, נגה, תמונות, אינטרנט  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גיא מזרחי ב-22/8/2006 16:01



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)