לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

המלצות קטנות


הנה בלוג חדש מעניין שבו נתקלתי: הנזיר הזועף והשדונית שמספר סיפור בשני קולות. אני מקווה שהמספרים ישתתפו גם בתגובות ובכך יוסיפו נופך בלוגי לסיפור, בינתיים זה עוד לא קרה. הסיפור מתחיל פה.

***

פתחתי פורום פרטי לגן של נגה ותומר. עדיין אין שם הרבה תנועה, אבל יש התעניינות ויהיו גם תמונות בקרוב. תמונות הן יופי של מוטיבציה כדי לגרום לאנשים להכנס לפורום ולהשתתף בו.

***

קצת קשה לי להחליט לאחרונה מה שווה כתיבה בבלוג ומה לא. למשל: המזגן בעבודה התקלקל ותוקן, אבל זה לא מעניין במיוחד. אני גם מצלם פחות לאחרונה. עניין של עומס עבודה ועייפות. זה יעבור. מין יום כזה של אי-שקט. כן, אני יודע שעצם היות היום הזה יום הזכרון ליצחק רבין מוסיף לנושא, אבל רק קצת.

***

ואגב יום הזכרון, מי שלא קרא את כל הבלוג שלי יכול לעיין פה.

***

ביום שישי היינו בשוק של ראש העין ושם רכשתי כבר USB לסלולרי שלי (75 ש"ח) יופי של דבר, עכשיו גם היומן שלי מסונכרן. מאד חבל שאין בתוכנת ה PC Suite הגדרה לגבי קטגוריות, אבל אפשר לחיות עם זה.

***

והנה משהו חשוב לסיום. חוק ההסדרים הוא חוק רע שמאפשר לממשלה לסחוט את הכנסת ולדפוק את השיטה הדמוקרטית. הגיע הזמן לבטל אותו. בבלוג לחץ חברתי מסבירים בדיוק למה, כדאי לקרוא את הפתיחה וההמשך.
נכתב על ידי , 2/11/2006 11:40   בקטגוריות אינטרנט, אקטואליה, ., ישראבלוג, נגה, תומר, פוליטיקה  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שמיל ב-9/11/2006 17:46



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)