לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

נגה בת שלוש


נגה היום בדיוק בת שלוש.

כל השבוע היא היתה חולה, כך שלא חגגנו לה בגן אתמול כפי שתכננו. אבל היא כבר הרבה זמן מתרגשת לקראת המאורע.

דווקא היום היא קצת נרתעה. "אני לא בת שלוש". אבל זה מחלחל. כבר זמן רב שהיא יודעת "אני בת שנתיים ואחת-עשרה, ועוד מעט אני אהיה בת שלוש".

אנחנו הולכים לחגוג לה היום אצל ההורים שלי עם המשפחה המצומצמת, את החגיגות הגדולות יותר נחגוג בשבוע הבא כנראה, עם פחות גשם וגרון פחות משתעל.



מזל טוב למתוקה.

למי שלא מכיר, אפשר לראות ברשימות שבצד את כל הפוסטים על נגה עוד מלפני שהיא נולדה.
נכתב על ידי , 6/1/2007 10:21   בקטגוריות ., יומולדת, נגה, תמונות  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ברנירר :]] ב-16/1/2007 20:17



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)