לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

לגלגל גולות


שרון כתבה על שיטה חדשה לסחיטת טיפים, מה שהזכיר לי מתקן משונה שראיתי פעם בארצות הברית.




המטרה כאן היא לשים מטבע בחריץ ולראות אותו מתגלגל במשך מספר דקות מסביב לחור השחור שבמרכז, עם הזמן המטבע מסתובב מהר יותר וכשהוא נכנס לתוך המרכז הוא כבר אופקי לגמרי בסגנון אופנועני "קיר המוות" המיתולוגי. (גם אתם יכולים להציב מתקן כזה במרפסת תמורת 3000$ + משלוח)

זה הזכיר לי שאני מאד אוהב מתקנים שעושים שימוש מחוכם בכח המשיכה, למשל מתקני הגולות שמופיעים כאן ומאפשרים בניית מסלולים מורכבים' או מסובב הגולות שראיתי כשהגעתי לדף הזה.




עושה לי חשק לקחת תיל קשיח ופלייר ולסדר בעצמי איזה מסלולון כזה.
נכתב על ידי , 28/2/2007 15:10   בקטגוריות ., המלצה, נוסטלגיה, אינטרנט  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פשוט מעצבת ב-13/3/2007 15:57



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)