לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

כנס TheMarker COM.Vention. היה שם גם מפגש בלוגרים


יומיים של כנס, היה פשוט מצוין.

אמנם רני רהב תפס את כל הכותרות, אבל מי שהיה באולם בזמן ההרצאה לא הופתע במיוחד מהאמירה ההיא שלו. הוא הפגין הדיוטות שחצנית בנושא וטוב לו עם זה. יכול להיות שהוא יודע מה שהוא עושה, אחרי הכל הוא באמת גרף עוד נתח של PR, אבל יותר ויותר אנשים מהתחום יתרחקו מאדם כזה לדעתי.

בשבילנו הכנס הזה היה טוב במיוחד, מכיוון שהצלחנו לדבר עם לא מעט אנשים שאתם נוכל אולי לייצר שיתופי פעולה. כרטיסי הביקור שלנו עברו מיד ליד ואספתי לי גם לא מעט כרטיסי ביקור שיעסיקו אותי בהמשך השבוע.

ההרצאות שבהן נכחתי (נטוורקינג עדיף לעשות בחוץ, אבל לא רצינו להחמיץ כמה מההרצאות) היו משובחות. יצויין לשבח פיטר הירשברג  מטכנורטי שהעביר הרצאה מרתקת בסוף היום הראשון. פאנל המומחים ביום השני בנושא יחסי ציבור באינטרנט בהנחיית אדם שוב נתן כמה תובנות יפות, כמו גם כמה פאנלים אחרים שאליהם הצצתי.

 

מפגשים

אדם שוב היה עסוק ולא הצלחתי ממש לשוחח איתו, אבל קפה דה-מרקר הפך את חוויית הכנס למצויינת בשבילי ולאדם יש חלק נכבד בכך. על כך נתונה לו תודתי.

את מרוץ הכלים הממונעים מהיום הראשון הפסדתי, אבל שיחקתי פריסבי באדיבות NETWISE עם חנן כהן ועם רויטל סלומון קצת לפני מלחמת הכריות על הדשא בהנחייתו המשעשעת שלזוהיר בהלול 

גדי שמשון פגש את כולם ויצא לנו להשלים קצת פערים (למרות שאנחנו די יודעים הכל אחד על השני דרך הבלוגים, נחמד לגלות גם את הדברים שלא כותבים בבלוג.

פגשתי גם סוף סוף את יונתן קלינגר והוא הרבה יותר נחמד במציאות מאשר דמיינתי. :-)

היה לי לעונג רב לפגוש גם את הצביץ, הלא הוא צבי טלית מנכ"ל בוידעם וצלם מוערך שצילם אותי (צבי, אני אשמח לקבל את כל התמונות, ללא סינון ובאיכות מקסימלית ואשלח לך את התמונות שלי בהתאם) והעברנו זמן בנעימים. יחד נתקלנו בנטעלי זלמן המקסימה ומלאת האמביציה. תזכרו את השם, אין ספק שנשמע עליה בקרוב.

הכרתי קצת את שי גולדן ושוחחנו. הרבה זמן לא קרה ששיניתי את דעתי מקצה אל הקצה לגבי אדם כלשהו כפי שהפוסטים של שי פה בקפה שינו את דעתי עליו והמפגש האישי איתו אימת את התמונה שהצטיירה מהפוסטים הנפלאים שלו בקפה.

ביום א' פגשתי את דבורית שרגל הלא היא ולווטואת יריב חבוט מיודענו. עם שניהם הצלחתי לשוחח קצת והיום אפילו היתה לי שיחה מעניינת עם יריב בנוגע לדינמיקת גולשים.

במקרה לגמרי נתקלתי בפאבלוס הולמן, גורו אינטרנט ועתידן שנתן לי לנסות את השיטה שלו לפתוח כל מנעול דלת על ידי מפתח מיוחד ונקישה. יותר קל מלהשתמש במפתח גנבים. הוא אפילו העניק לי עותק של המפתח (שמתאים רק לדלתות בארה"ב, אבל זה עדיין חביב).

העליתי תמונות שצילמתי בכנס (בעיקר ממלחמת הכריות, אבל לא רק) לפליקר הזנוח שלי, להנאתכם.

נכתב על ידי , 20/3/2007 18:33   בקטגוריות ., CDizz, מפגשי ישרא-בלוג, אינטרנט, עבודה, TMC07, כנסים  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלירם ב-30/3/2007 18:36



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)