לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

לו היה לי שפע זמן פנוי


- הייתי כותב ביקורת מופרכת על משהו טריויאלי
- הייתי מעלה סרטון וידאו שמבוסס על השיר "עם אחד עם שיר אחד" שבו כתוב תוך כדי השיר (בהומור מדי פעם) מה קרה מאז השיר עם כל אחד מהמשתתפים.
- הייתי עורך סוף סוף את השיר שבו אני ונגה שרים את השואל הקטן למשהו שאפשר להציג.
- הייתי מסדר את אתר התמונות המשפחתי כמו שצריך.
- הייתי משפר את התוכנה של אותו אתר תמונות.
- הייתי מדגים בפוטושופ איך גיא זוהר הופרד בלידתו מפיווי הרמן
- הייתי ממשיך לכתוב את סדרת הפוסטים על מדינות שבהן ביקרתי
- הייתי מתרגם את הצ'ט לאנגלית
- (ובאותה הזדמנות משנה אותו כך שלא יתקע את הבלוג אצל כמה אנשים)
- הייתי עונה לכל התגובות שלכם
- הייתי מגיב לכל הבלוגים בהם אני קורא.
- הייתי מעלה עוד תמונות לפליקר שלי
 
מה שכן, במקום להשקיע את הזמן במחשב, תליתי נדנדה חדשה על העץ בחצר, הלכנו עם כל המשפחה לספארי, היינו במסיבה תל-אביבית מעולה ומזכירה נשכחות, לקחתי את נגה לראות מדורות ועשינו עוד די הרבה דברים לאחרונה.
נכתב על ידי , 6/5/2007 10:48   בקטגוריות ., משפחה, אינטרנט  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'ום ב-9/5/2007 12:17



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)