לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

חופש גדול לקטנים


מזמן גם לא היה עדכון משפחתי.
נגה ותומר סיימו את השנה בגן. לכבוד סיום השנה בגן של נגה המנהלת של הגן אירגנה שיר בהזמנה שמשלב בתוכו את שמות כל הילדים בגן. לקחנו את השיר והוספנו תמונות למצגת וידאו וכך הפקנו DVD עם הקליפ וחילקנו לכל הילדים בגן. יצאה יופי של מזכרת.
נגה כבר מתרגשת, היא יודעת שעוד מעט היא תלך לגן חדש (ורחוק הרבה יותר). מבחינתנו זה אומר גם לקום יותר מוקדם. אני מתכונן נפשית (וגופנית).
תומר סתם שמח על החופש. אמא שלי משגיחה על הילדים בזמן הקרוב ואחר כך אני ונירית נעשה משמרות. לא פשוט להעסיק את הקטנים.

***
לימדנו את נגה השבוע לשחק בקלפים "מלחמה". היא קלטה מיד ובמשחק הראשון קרעה לי את הצורה (לא נשאר לי אפילו קלף אחד תוך פחות מעשרים דקות).
בהתחלה היא כמעט בכתה בכל פעם שהיא הפסידה, אבל מהר מאד היא עברה לנחם אותי ("לא נורא, אבא, עוד מעט גם אתה תנצח").
אחר כך היא ניצחה את נירית, ואתמול את אמא שלי. היא כבר למדה שכשמפסידים במהלך אפשר פשוט להגיע "אוף" ולא לבכות. בעיקר כשמחזיקים ברוב המוחלט של הקלפים.
נכתב על ידי , 12/8/2007 12:40   בקטגוריות ., נגה, משפחה, תומר  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאי צור ב-13/8/2007 11:05



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)