לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

ווליום בעכבר


יש לי בעבודה עכבר פשוט אבל יעיל. אופטי, גלגלת, חוטי. 5 כפתורים.
פה בעצם הבעיה, יש לו 5 כפתורים, כולל שני כפתורי צד שמדי פעם נלחצים בעצמם.
הבעיה מחמירה כשאני למשל כותב משהו בדף אינטרנט, באמצע הכתיבה נלחץ הכפתור והדפדפן מיד מבצע פעולת BACK, כך שכל מה שעשיתי אבד.
בדרך כלל אפשר לבטל את האופציה הזו דרך הגדרות הדרייבר של העכבר, אבל לא בויסטה. יש שם דרייבר גנרי ואי אפשר להגדיר שם את פעולות הכפתורים הצדדיים.
אחרי כמה חיפושים מתסכלים מצאתי פתרון:
X-Mouse Button Control היא תוכנה קטנה שמאפשרת לשלוט על כפתורי העכבר. עכשיו הכפתור הצדי מבצע אצלי פעולת MUTE כדי שאוכל להשתיק את הרדיו מיידית מהעכבר אם יש טלפון ולהחזיר את הסאונד בסיום השיחה. מאד יעיל.
***
אני אכתוב בהזדמנות גם על ReCaps, תוכנה שמאפשרת לעבור מעברית לאנגלית בעזרת לחיצה על CAPS LOCK במקום על שילוב המקשים הארור ALT-SHIFT.
בכלל, נראה לי שאני אכתוב פוסט על התוכנות המומלצות שלי. רובן חינמיות, אגב, ואעדכן אותו עם הזמן. הכוונה היא לא ליצור רשימה ענקית אלא רשימה של תוכנות שבהן אני משתמש באופן שוטף.
נכתב על ידי , 20/9/2007 12:27   בקטגוריות ., המלצה, שימושי, אינטרנט, טיפ מחשבים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאי צור ב-30/9/2007 23:57



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)