לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

על דיונים פסולים


יובל דרור, בהרצאתו המצולמת וגם בבלוג ציין לא פעם שעצם הדיון בלגיטימציה של פדופיליה מחליא אותו. הוא לא מצטרף בכלל לויכוח כי לטעון נגד פירושו שהטענות בעד לגיטימיות גם הן (או משהו בסגנון). כתבתי משהו דומה כשהבלוג של קארל אורף שגשג בישראבלוג ובזה סיימתי את הדיון מבחינתי, הרי הדבר שמחפשים הפדופילים הוא את תשומת הלב ואת הדיון הציבורי, ככל שיהיה דיון סוער יותר כך תתקרב הלגיטימציה שאליה הם מקווים.
באופן אירוני, ככל שיותר אנשים יתנגדו להם ויביעו זאת בקול (כולל שער ידיעות, יובל), כך הם יעזרו דווקא לשנואי נפשם.
הרגשתי את אותו הדבר היום. אחרי שביקרתי בפוסט האירוני של נויצ' שדווקא נתן לנושא את הזלזול הראוי, ראיתי שהיא הוסיפה קישור לכתבה בוואלה המספרת על קמפיין לשחרור רוצחו של רבין. אני משער שבוואלה מחככים ידיים בהנאה לנוכח מספר התגובות העצום (כ-2000), מסיבות כלכליות. אני משער גם שיוזמי הקמפיין המתועב (ששמחים להשוות את עצמם למי שרוצים לשחרר מחבלים, משום מה) מחככים ידיים גם הם. לא בגלל מספר התגובות האוהדות שיש שם אלא גם בשל מספר המתנגדים. רעש שווה פרסום, פרסום יקדם את המטרה שלהם. עצם הדיון מחליא אותי.
(התלבטתי אם לשים קישור לוואלה או לא, אם זה היה אתר שכוח אל, אולי לא הייתי מקשר, אבל יש להם מספיק תנועה גם בלעדי.)
***
וב YNET פרסמו כתבה על תוכנות מרשם האוכלוסין שמסתובבות ברשת באין מפריע, בעוד במסגרת (במאמר מוסגר?) יש התיחסות לחוק "האח הגדול" שמתכננת הכנסת כשהיא טוענת "צריך לסמוך על המשטרה שלא ינצלו את המידע לרעה". מעניין כמה זמן יעבור עד שהמידע הזה יגלוש לציבור גם הוא.
אולי הצנזורה המתוכננת על הרשת היא התכנית שלהם להשגיח שהמידע לא יגיע לידיים הלא נכונות (לא רק לציבור הישראלי אלא גם לגורמים עבריינים/עויינים. לא חסרים כאלו).
כן, זה יכול להיות מסוכן הרבה יותר מתצלומי האויר של גוגל.
התוכנות האלו הן לא דבר חדש, אבל הפעם YNET החליטו לנער קצת את המערכת ולפרסם את שם התוכנה המדוייק, מה שמאפשר לכל אחד ללכת ולהוריד אותה בדרכים שונות. גם צילום המסך שצורף מאתר המספק מדריך להפעלת והורדת התוכנות, למרות שטושטשו בו כמה פרטים, מאפשר הגעה מהירה לאתר בעזרת גוגל.
זמן קצר לאחר הפרסום הידיעה נערכה ושם התוכנה העיקרית הוסר ממנה. כנראה שמישהו שם חזר לשפיותו (ניב ליליאן ואהוד קינן חתומים על הכתבה).
נכתב על ידי , 12/10/2007 13:23   בקטגוריות ., עצבני, פוליטיקה, אינטרנט, אקטואליה  
65 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלירם ב-21/10/2007 12:21



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)