לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

השלמת פערים, יום הולדת


יום ההולדת שלי היה וחלף, תודה לכל המברכים. 37 הוא אחד המספרים הכי פחות "עגולים" שאני מכיר ויום ההולדת עבר בהתאם, בלי הרבה טררם ואין לי בעיה עם זה. למרבה השמחה נגיסות פיצה יום הולדת זה יותר טעים מעוגה.
בני הדודים של נגה ותומר הגיעו לביקור והיה שמח ומעייף.
קיבלתי ליום ההולדת מכונת גיזום חשמלית. הגדר החיה שלנו צמחה פרא לאחרונה ועכשיו אני תוהה אם כדאי לי לעצב אותה  (את החלק העליון) ולאיזו צורה.
חשבתי על צורות מופשטות: כדור / קוביה / פירמידה.
חשבתי גם על צורות מובחנות יותר: מיקי מאוס, למשל.
רעיונות יתקבלו בברכה. (אני לא אדוארד, נא לא להגזים ביכולות הגיזום)
אם יצא יפה אני אצלם.
***
ערב לפני יום ההולדת נירית ואני הלכנו למסיבת קריוקי. היו שם כמה מכרים וירטואלים יותר ופחות שלי ובעיקר היה כיף כי כולנו שרנו גרוע למדי. שילוב של שירים באנגלית בלבד עם רעש רקע ומיקרופון שלא נשאר מיותם לרגע והכרח לשיר חזק. אבל הכיף הוא מה שחשוב באירועים כאלו והיה לנו כיף.
***
אני מוצא את עצמי יותר ויותר בפייסבוק לאחרונה. זה בעיקר נוח לגלישה מהסלולרי. אני שוב ושוב מתפעל מהממשק המנצח שנותן מענה אינטואיטיבי לרוב הצרכים.
נכתב על ידי , 22/10/2007 22:10   בקטגוריות ., יומולדת, מוזיקה, משפחה, אינטרנט  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צלילו ב-6/3/2008 19:24



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)