לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

נגה בת ארבע


אתמול מלאו לנגה 4 שנים.
היא התעוררה ובאה אלינו למיטה, להתכרבל קצת. הזכרתי לה שזהו יום הולדתה, מה ששימח אותה מאד.
נירית הסבירה לה שבדיוק לפני 4 שנים היא נולדה וקצת על תאריכים, היא יודעת עכשיו שהיא נולדה ביום השישי לחודש הראשון (ושהיום היום השביעי).

כשהיא עוד מתעוררת, היא התאמנה קצת בלשרוק. יוצאת לה שריקה חלושה ועדינה כזו והיא מאד מרוצה מזה.
אחר כך נירית לקחה אותה לגן ואני לקחתי את תומר, כרגיל.

נגה רצתה לחלק משהו לילדים בגן. תמיד היא אוהבת להביא להם משהו, סוכריה, טופי או משהו בסגנון. הפעם היא לקחה שתי חפיסות שוקולד ובצהריים היא חילקה קוביית שוקולד לכל ילד בגן. כמובן שבהיותה ילדת יום הולדת היא קיבלה את הקוביה הגדולה שבאמצע. בשתי החפיסות. :-)

אחר הצהריים הלכנו יחד לחנות הצעצועים. בשבוע שעבר ההורים שלי קנו לנגה בובה משוכללת בעלת כנפיים נעות. הבעיה היתה שהכנפיים האלו כל הזמן התפרקו. הלכנו להחליף לבובה אחרת ונגה בחרה בובת נסיכה עם אביזרים כמו שרשרת, נעליים להחלפה, כתר וכו'. חוץ מזה קנינו לה גם תיק איפור קטן לילדים ומיקרוסקופ. היא ממש רוצה לראות חיידקים.
היא גם מאד מתעניינת באסטרונומיה, לימדו אותם בגן על כוכבי הלכת והיא מאד אוהבת את כוכב שבתאי (כי יש לו טבעות, דה!) ואת כוכב פלוטו (הכי קטן) וכמובן את כוכב נגה, מאדים ושאר החבר'ה. הבטחתי לה להראות לה את הירח בטלסקופ הענקי שלי בהזדמנות קרובה.
בינתיים הראיתי לה את השמיים קצת בעזרת תוכנת Celestia. שטנו אל הכוכבים והיא מאד נהנתה. באמבטיה היא הסבירה לי שכדור הארץ מסתובב לו בחלל, שהחלל הוא יותר גבוה מהשמיים וכשכדור הארץ מסתכל על השמש אז יש יום וכשהוא מסתכל על הירח יש לילה. 

למרות שנירית תכננה לאפות לה עוגה בצורת פרפר, לא הספקנו, אבל אחרי ארוחת הערב שרנו לה שירי יום הולדת ואכלנו עוגיות. היא גם התאמנה בלכבות נר. גם תומר התאמן. בקרוב יום ההולדת שלו מגיע.

אגב, תומר קיבל מההורים שלי סט רכבת חשמלית של תומס. הוא מאד מרוצה וכל הזמן מבקש לשחק ברכבת תוך שהוא אומר "אמא תראי!" או "אבא תראה!" (לפעמים גם: "אבא, תראי!"). הוא קיבל גם משחק של דורה מהדודים (נגה קיבלה מהם נעליים נוצצות) וכרית מיקי מאוס.

לנגה אמורה להיות מסיבת יום הולדת בגן ביום חמישי ולתומר בשישי. מסיבה משותפת נערוך להם בשבוע הבא כבר.

יום הולדת שמח, ילדודס.
נכתב על ידי , 7/1/2008 10:07   בקטגוריות ., יומולדת, נגה, תומר, משפחה  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאי צור ב-2/3/2008 13:36



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)