לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

הללויה - הצלחתי לגבות את הבלוג שלי בשלמותו!


כבר המון זמן שמטרידה אותי העובדה שאין לי גיבוי ראוי לשמו לבלוג שלי.



הבלוג כבר בן מעל לשנה, ובאמת שהשקעתי בו המון זמן ומאמצים.





זה לא שאני לא סומך על נענע (אני לא) או על יריב (דווקא כן בדרך כלל), אבל במקרה של קריסת שרת, אני ממש אתבאס.



הגיבוי שמציע ישרא-בלוג ממש לא מספק אותי. העיצוב לא נשמר, כל הפוסטים מרוכזים בדף אחד והכי חשוב: התגובות לא מגובות.



התגובות חשובות לי לא פחות מהפוסטים, ומאד קשה לגבות אותן.





יש כמות גדולה של תוכנות שמיועדות לגיבוי אתרים. אף אחת מהן לא מצליחה לגבות בלוג בישרא-בלוג. יש שתי סיבות עיקריות לכך:





1. אני רוצה לגבות רק בלוג מסויים ולא 50000 בלוגים. זה דורש מערכת פילטרים חזקה.



2. הגישה לתגובות מתבצעת בעזרת קוד JAVASCRIPT שרוב התוכנות לא מסוגלות לעקוב אחריו עד לכדי זיהוי לינק.



בנוסף, הגישה ללינק התגובות חסומה בקישור ישיר מאתר אחר, ומפנה לעמוד הראשי של ישרא-בלוג אם מנסים את הטריק הזה. מאד מתסכל.





בסופו של דבר, הנה הדרך לגבות את הבלוג שלכם. זה יעבוד על הבלוג שלכם בלבד לצערי.





שלב א'



1. הכנסו לעריכת בלוג

2. רדו לסוף העמוד, ולחצו על "הצג את כל הקטעים"

3. בדפדפן תחת תפריט תצוגה, בחרו "הצג קוד מקור" (באנגלית view -> source)

4. סמנו את כל קוד המקור והעתיקו אותו (CTRL-A ואז CTRL-C)




שלב ב'



5. גשו לכלי ההמרה שכתבתי, הוא נמצא כאן

6. הדביקו את קוד המקור בתיבה העליונה, זה לוקח כמה שניות

7. לחצו על Go. זה יקח עוד כמה שניות

8. העתיקו את הקוד שמופיע בתיבה התחתונה

9. פתחו NotePad או כתבן או כל עורך טקסט אחר. הדביקו את הקוד.

10. שמרו את הקובץ בשם: C:\myblog.html




שלב ג'



11. מתקינים תוכנה להעתקת דפי רשת. אני השתמשתי ב WinHTTrack החינמית, אבל יש נוחות ממנה בהרבה.

12. מגדירים את הדף הראשי של האתר כ file://C:\myblog.html

13. מגדירים שאפשר לשאוב מכל אתר שבעולם, ואפשר לדלג בין אתרים

14. מגדירים את עומק השאיבה מהאתר כ 2 (או 1, תלוי בתוכנה)

15. בודקים את שאר ההגדרות. כדאי להכיר את התוכנה שאתם עובדים אתה. יש גם תוכנות שמפיקות קבצי CHM יעילים ולא רק ספריה מלאה קבצי HTML.

16. מתחילים בתהליך ההעתקה.





במהלך ההעתקה, שימו לב אילו קבצים המחשב מוריד מהאתר, שלא ירדו לכם יותר מדי קבצים. המטרה היא להגיע לדף ראשי שמוביל לכל הפוסטים ולכל התגובות. זה הכל.



וכמובן, ספרו לי בתגובה מה מספר הבלוג שלכם אם הצלחתם לגבות אותו.



בהצלחה!





נ.ב. אני יודע שהתהליך מסובך. יריב, לטיפולך.

נ.ג. לצערי אני לא אוכל לעזור לכם אם לא תצליחו, זה תהליך מסובך ולי לקח כמה ימים להצליח בו. אני רק מספר לכם איך הצלחתי לגבות, ומקווה שתצליחו גם אתם.


נכתב על ידי , 20/9/2004 12:00   בקטגוריות אינטרנט, .  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Cannibal ב-23/4/2007 11:49



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)