לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

גנבים


אם יש משהו שאני לא סובל, שונא ומתעב, זה אנשים שאוכלים את הפיצוחים בסופרמרקט.


מילא אם אתם טועמים לפני שאתם לוקחים (למרות שמעולם לא ראיתי אנשים נותנים ביס במלפפון ואומרים, אוקיי, אני אקח אותו)


אבל לבוא ולנשנש? מגעילים!


קניתי אגוזים מקולפים. אני ממלא את השקית, ומישהו בא, מזיז את העגלה שלי, דוחף את היד שלו מולי לתוך הפיצוחים, לוקח חופן והולך. התחשק לי לזרוק עליו פומלה.

ראיתי גם אנשים ונשים שפשוט עומדים שם ומחסלים כמויות. דוגמים מכל הסוגים והמינים. דוחפים וטוחנים. גונבים לאור היום ואף אחד לא אומר להם כלום.


ואני יודע שהסופרמרקט מודע לנושא, ומחשב את ההוצאות (הדי גדולות, תתפלאו כמה זה עולה להם) כך שהן נופלות על כולם. זה רק מחליא אותי יותר. הסופר מעודד התנהגות של גנבים. אתם רוצים לחלק פיצוחים, תחלקו לכולם. תכתבו שהדוגמיות בחינם. אל תשימו מחיר ותעלימו עין רק כדי להתחנף לקהל.


אוי ואבוי לכם אם אני תופס מישהו מכם גונב פיצוחים בסופר.

 
נכתב על ידי , 1/10/2004 14:54   בקטגוריות ביקורת, .  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-4/10/2004 22:32



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)