לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

הגוגל הפרטי שלי


התקנתי את מנוע החיפוש החדש של גוגל דסקטופ, שמחפש ויוצר אינדקס של קבצים במחשב האישי שלי.

הוא אמור לחפש בקבצים, מסמכי וורד, הודעות מייל וצ'טים של AIM.

 

על הקונספט הזה דובר כבר הרבה זמן, ונראה שגוגל סוף סוף עשו את זה כמו שצריך (היה ל Excite פעם מוצר דומה, אבל הוא לא המריא מעולם).

מיותר לציין שבזאת גוגל באו והשתינו בסלון של מיקרוסופט. עכשיו נחכה לתגובה.

 

וכן, זה מומלץ, זה עובד גם בעברית, זה חסוי ופרטי ויכול להיות מאד שימושי. אני עדיין מחכה שהם יצליחו לעשות אינדקס לתמונות שלי מבלי שאצטרך לכתוב בכל תמונה מי מופיע בה, אלא לגרום להם להריץ מנגנון זיהוי פנים כלשהו (אפילו משהו עם Fuzzy Logic פרימיטיבי יספק אותי. גם חיפוש באינטרנט לא קולע בכל התוצאות שלו).

 
נכתב על ידי , 24/10/2004 00:48   בקטגוריות אינטרנט, .  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של lilush1982 ב-27/10/2004 13:52



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)