לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שמתי לב שלראשונה מאז שפתחתי בלוג, החמצתי חודש.


כן, כן, אני יכול להאשים בזה את העבודה, או כרגיל את הפייסבוק (ולאחרונה גם את טויטר) שממלאים בהצלחה לא מועטה את צרכי העדכון שלי. אבל כבר היו לחצים בעבר ולא החמצתי אף חודש, אפילו אם זה היה פוסט קטנטן ביום האחרון.

טוב, זה עדיין לא אומר שאני מתחיל לשפוך מלים. הטויטר שלי מרתק כרגע יותר מהבלוג הזה (יש פלאש קטן בצד עם העדכונים האחרונים), אבל בכל זאת אני אתן סקופון שיופיע רק פה: תומר אתמול חלב עז בקניון.

נכון מרטיט?

אגב, תגידו, זוכרים שפעם היה משחק כזה של סיפור בהמשכים? מקפלים דף וכל אחד כותב שורה שממשיכה את השורה הקודמת ובסוף מקבלים סיפור מוזר. למה לא לעשות משהו כזה בטויטר? (talker, למי שמכיר רק את גרסת הנענע10)
או שמא עשו את זה כבר?

טוב, זו היתה הפוגה קצרה. בחודש הבא התכנון הוא על יותר זמן פנוי.
חג שבועות שמח לכולם. אני לא סובל עוגות גבינה ובכלל מוצרי חלב, אבל לפחות תמיד יש פיצות...
נכתב על ידי , 28/5/2009 14:52   בקטגוריות ., עדכון  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של debbie usa ב-18/4/2010 08:23
 



שעה לפני סוף החודש.


שנת 2009 נפתחה בסערה.

לא כתבתי מלה בבלוג על המלחמה. כתבתי בבלוגים אחרים והרבה. תגובות, ויכוחים ואפילו ריכזתי חלק גדול מהטיעונים בעד ונגד בתרשים האינטראקטיבי הזה.

בתחילת החודש נפטר סבא של נירית בגיל 95. צבי נהור היה צלם דגול וסבא שחיבר ושר שירים לכל הנכדים. בפשפוש בארונותיו מצאנו מכתבים שכתב בשנות השלושים והארבעים לאשתו לעתיד. חלק מהמכתבים האלו ועוד יתווספו לבלוג שפתחנו. שווה הצצה.

נגה חגגה את יום הולדתה החמישי החודש ותומר חגג את יום הולדו השלישי. היום חגגנו להם שוב. היה מעייף אך כיף.

המון עבודה, גם עכשיו זו הפוגה קצרצרה. עבר חודש עמוס מאד. נקווה שיהיה קצת יותר מתון בפברואר.

תיכף יש בחירות. לכו להצביע אם אתם יכולים. אם אתם לא יודעים למי להצביע, גם אני ממליץ על שימוש במנגנון ההחלטה של שחר שמש - אין למי להצביע.
נכתב על ידי , 31/1/2009 22:51   בקטגוריות ., בחירות, משפחה, עדכון  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רב-ערוצית ב-1/2/2009 12:29
 



פרסומת חינם לשניצריה


חברים שלי הזמינו מהם, אני לא טעמתי, אבל רק בשביל הרעיון מגיעה להם פרסומת בחינם: אז קבלו קישור לשניצריה: שניצל עגול גדול שחותכים למשולשים כמו פיצה.



***
יש לי המון פוסטים פוטנציאלים בראש ואין לי זמן לאף אחד מהם, אז הנה מבזקים:
- פורים היה עמוס ונהדר: עדלאידע ברמת השרון, נגה התחפשה למלכת הפרפריות, תומר התחפש לנמר.
- אנחנו כבר שבוע נטולי טלויזיה. יס העלו את המחיר אחרי שהם עוד הורידו את ערוץ DISCOVERY SCIENCE שהיה מהערוצים המעטים שבהם צפיתי. אז התנתקנו. להוט יש מחירים נמוכים יותר, אבל בינתיים לא הזמנו. לילדים יש DVD, לנו יש אינטרנט (ראינו הישרדות בשידור חי, למשל) ובינתיים המאמץ הוא רק לנסות ולהפטר מהחשק לזפזופ.
- תומר מתחיל לשאול על כל דבר "מה כתוב פה?". פשוט כיף.
- נגה נשארה בסוף השבוע לישון אצל הסבא והסבתא בפעם הראשונה. על פי בקשתה. נדהמנו אבל הסכמנו. היא הופכת ליותר ויותר עצמאית בקצב מסחרר.
- בתחילת השבוע הבא אני אהיה ב COM VENTION של דה מרקר. מישהו שקורא פה יהיה שם?
- בחודש הבא אנחנו מתכננים סופ"ש בלונדון. אנחנו כבר מתחילים להכין את הילדים לכך שהם יישארו בלעדינו ליומיים.
- העלינו גרסה חדשה לאתר CDizz, אשמח לקבל פידבקים.

יאללה, מחכה לי יום עמוס.
נכתב על ידי , 7/4/2008 09:54   בקטגוריות ., הישרדות, טלויזיה, כנסים, נגה, תומר, שימושי, צרכנות, פרסומות, בריאות, משפחה, מתכונים, ., בריאות, הישרדות, המלצה, טלויזיה, כנסים, מתכונים, נגה, משפחה, CDizz, עדכון, צרכנות, פרסומות, תומר, אינטרנט, עבודה  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יעל ב-12/5/2008 21:38
 



כל מיני...


את סוף השבוע האחרון (מיום רביעי, בעצם) בילינו באילת. חופשה משפחתית רצינית ראשונה מאז נולדו הילדים. אני עוד אכתוב על זה.

בינתיים קרו המון דברים, פרס יהיה נשיא, ברק יהיה שר בטחון ומועמד ליותר, הנייה יהיה לשעבר ועכשיו רקטות נופלות על קרית שמונה. אי אפשר לנפוש בשקט.

 

באחד הטוקבקים מישהו הציע להעביר לרצועת עזה אוכל וצרכים הומניטריים תמורת נשק שהם יעבירו לנו. פתרון יצירתי, אבל כנראה כזה שלא יזכה ליישום.

הצעד הבא של ישראל/ברק צריך להיות השתלטות על ציר פילדלפי. את זה כולם אומרים וגם אני. לפני שההברחות יהפכו למשהו חסר שליטה.

כמובן שצריך לתאם פעולה כזו מראש עם מצרים (להודיע להם, יותר נכון).

 

מכיוון שהימים עמוסים, אין לי זמן לכתוב. המצאתי לנגה סיפור נוסף (זה קורה מדי פעם) ואני אכתוב אותו כאן בהזדמנות. אבל בינתיים עדיף עדכונון קצרצר על פני שתיקה, לא?

נכתב על ידי , 17/6/2007 17:56   בקטגוריות ., מלחמת לבנון 2, משפחה, עדכון, אקטואליה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-17/6/2007 21:46
 




דפים:  
413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)