לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

פגישת מחזור


לפני 19 שנים סיימתי תיכון.
קצת קשה להביט במשפט הזה ולעכל אותו. הייתי אז בן 18 וזה היה לפני 19 שנים. כמות השינויים שחלו בי עד אותה נקודה שבה אמרתי לא להתראות לתיכון (אותו לא אהבתי במיוחד, יש להודות) ושלום לצבא (אותו אהבתי עוד פחות, רוב הזמן) היתה עצומה. כמות השינויים שחלו בי מאז היתה פחותה בהרבה.
עדות חותכת לעובדה הזו קיבלתי ביום חמישי האחרון. שני חברים מכיתת התיכון שלי ארגנו מפגש על הדשא אצל אחד מהם וחיפשו והזמינו את כל האנשים שהיו פעם הילדים מהכיתה שלי.
כפי שניסחה זו אחת מבנות כיתתי, לא היו הפתעות לרעה. כמעט כולם הגיעו, כולם שמרו למדי על אותה החזות והיה לי קל למדי לזהות כל אחד. השמות נשארו טבועים בזכרון ולא היה צריך אפילו להתאמץ להזכר, השם ושם המשפחה זרמו בקלות והתחברו לפנים המוכרות.

קצת לפני המפגש נברתי באלבומים הישנים שלי מהתקופה. לא צילמו אז הרבה, טיול אחד לאילת ויום אחד שבו לקחתי מצלמה לבית הספר ובזבזתי פילם שלם על סיטואציות כיתתיות "בלי חשבון". כמה כיף שעשיתי את זה אז. עכשיו יש תיעוד לכיתה המלוכלכת, לקירות החשופים ולפנים חסרי התקנה שלנו שמאושרים מעצם היותנו קצת מופרעים.

רגע, אותו הדבר היה גם במפגש.

לא הלכלוך, דווקא היה מאורגן מעולה. אבל ההרגשה, איכשהו. הליצן של הכיתה המשיך לספר בדיחות כל הערב דאחקות וירידות אחרי כל משפט וחצי וכמובן ויכוחים פוליטים בלתי נמנעים.
היה מעניין לראות ולשמוע מה עושים האנשים היום. שתיים מהבנות הגיעו בהריון (שני) מתקדם, זו שהיתה טובה בלשון הפכה לבלשנית, יש כאלו שפיתחו קריירה צבאית ויש רבים יותר שעברו מחברת הי-טק אחת לחברה אחרת. חלק נישאו, חלק לא.
אחרי מצגת משעשעת וסבב שבו כל אחד סיפר מה קרה לו מאז ומה הוא עושה היום, התפתחו שיחות בקבוצות. השיחות היו מעניינות, נשארתי עד השעות הקטנות אבל עדיין הלכתי לפני הסוף. זה היה קצת קצר מדי איכשהו.
לא נשארתי בקשר אם אף אחד מהכיתה עד היום למעט קשר אינטרנטי עם בת כיתה שכותבת גם היא בלוג (קריאה הדדית ותגובות ספורות). נתתי את כתובת האתר שלי למי שרצה, אני לא יודע מי מהם יגיע לכאן ויישאר (אני מתכנן להעלות תמונות לרשת ולשלוח להם קישור למייל) אבל מי שבא ברוך הבא.

במחשבה נוספת, השתניתי מאד מהאדם שהייתי אז. נסעתי לחו"ל וטיילתי בעולם, קניתי דירה, התחתנתי ויש לי שני ילדים, פתחתי חברה, עשיתי דברים מוזרים ודברים משעממים.
הפכתי ממישהו שלומד למישהו שמלמד.

והנה תמונת מחזור מעודכנת. התמונה מוקטנת כדי לנסות לגרום לנו להיראות צעירים יותר...
נכתב על ידי , 2/10/2007 22:58   בקטגוריות ., היסטוריה, נוסטלגיה, בית ספר  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פו וקו ב-22/10/2007 12:31
 



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)