לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.Just Live (:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

10/2008

יומולדת 18 + The Quest For The Electric Guitar 2!!


אהאהאהא!!!

כן כן, לפני שלושה ימים היה לי 18. בנתיים לא עשיתי כלום עם החברים, עם המשפחה חגגתי אתמול והיה ממש נחמד. אמא הכינה לי עוגה בצורת נמר, כמו שהיה לי ביומולדת חמש. D:

ונחשו מה המתנה?

כן כן, גיטרה חדשה. אני אמנם מתגייס עוד שלושה שבועות, אבל אני עומד לסיים לעבוד, וחוץ מאימונים בבוקר ובערב, אני לא הולך לעשות כ-ל-ו-ם כל היום (ז"א, חוץ מלנגן כל היום), והזמן הזה הוא מספיק בשביל למצות לגמרי את הציוד החדש שלי.

 

בכל אופן, כרגע ההתלבטות היא בין שתי גיטרות, שתיהן מחנות "מרום" ברמת גן, שתיהן יד שניה, שתיהן Gibson.

 

הראשונה היא SG Special (מהדגמים הזולים יותר של סדרת הSG). כמו של אנגוס יאנג, הגיטריסט של AC/DC (רק שאני מניח ששלו היא מהדגמים היקרים יותר, מן הסתם). זאת הגיטרה שבאמת תפסה אותי.

 

http://dane.lauda-audio.pl/prod/4983/SGSCWCCH.jpg

 

השניה היא Les Paul Studio, שנת 95 (גם כן, מהדגמים הזולים יותר מאותה סדרה. מה לעשות, אני לא מליונר, אם הייתי מתגייס במרץ כנראה היה לי כסף למשהו יותר יקר). מה שגרם לי להעדיף את הSG על פני זאת היא שהגיטרה הזאת פשוט כ-ב-ד-ה! זה כמו לנגן על שק לבנים. אבל היא נשמעת טוב, אין מה להגיד.

 

http://img3.musiciansfriend.com/dbase/pics/products/regular/0/1/6/505016.jpg

 

 

זהו בעצם. ביום חמישי אני כבר מקבל החלטה, ואני אדאג לעדכן, למרות שאף אחד כבר לא קורא פה P: 

 

 

נכתב על ידי , 22/10/2008 00:11  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 33

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTilt אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tilt ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)