לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ברוכים הבאים לבלוג הנידח ביותר בבלוגוספרה... אתם נמצאים עכשיו בשוליים אז תזהרו שלא ליפול.

כינוי: 

בן: 52

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2003

השפעת ישראבלוג על המשפחה שלי.


 

יש לי שתי אחיות קטנות ממני, ע' בת 21 וש' בת 28. שתיהן קוראות בישראבלוג. עד כמה שאני יודע, אף אחת מהן לא קוראת את הבלוג שלי למרות שהגדולה קוראת די בקביעות את קיפוד כזה (וזה די בגללי) - הן יודעות שיש לי בלוג אבל כביכול נראה כאילו זה לא ממש מעניין אותן ואולי זה בצדק. יש להם את האח הזה שלהן בחיים במנות מספיקות של ריל לייף בשביל שהן לא ירצו לקרוא עוד גרסא ווירטואלית שלו.  לי, אני חייב להגיד זה נוח.

 

עכשיו כשהכל ברור הנה דוגמא ראשונה: ארוחת ערב יום שישי כל המשפחה מסביב לשולחן.

 

ע'  : אתה יכול להעביר לי בבקשה את הפלפלים החמוצים [זה של אבא שלי טעים רצח]

אני: בבקשה [מעביר את החמוצים]

ע'  : [מחייכת] מיצמיצ!

אני: [מחייך בחזרה] מיצמיצמיצ!

אבאשלי: ילדים אתם בסדר? לקחתם משהו?

ע'  : אבא אנחנו מדברים בשפת הפינגווינים.

אבאשלי: [מחייך]  אה....

 

הוא כבר רגיל לזה שכולם מוטרפים במשפחה שלו, זה לא משהו חדש.

 

דוגמא מספר שתיים:

רואים טלוויזיה בחדר של ההורים, פרסומות,מדברים על קולרגול. (אי וונדר ווי...)

 

ש'  : איזה דפוקים האנגלים האלה, מכל העולם היו חייבים לקרוא לו בארנבי

אני : כן... ואפילו יש לי...

ש'  : [קוטעת אותי בחוסר סבלנות כהרגלה] - אפילו מישהו כתב שם בתגובות שיש לו חבר אנגלי ושהוא כתב שאיך  זה שהם הצרפתים הנבלות חייבים לקרוא לברנאבי קולרגול.

אני  : [קצת בשוק, זה אני שכתב את זה] - כן נכון.... [מעביר מהר נושא] נגמרו הפרסומות תהיי בשקט עכשיו.

 

היה לי קצת מוזר שמצטטים אותי ככה שלא בפני....

 

 

 

נכתב על ידי , 16/11/2003 15:37  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,976
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWoodstock אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Woodstock ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)