לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ברוכים הבאים לבלוג הנידח ביותר בבלוגוספרה... אתם נמצאים עכשיו בשוליים אז תזהרו שלא ליפול.

כינוי: 

בן: 52

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2003

21


 

אין לי מזל אין לי... מכירים את המבצע הזה של יופלה שבו צריך לאסוף חמש מכסים ולהגיע לעשרים ואחד עם המספרים שמתחת למכסה - הקיצר לא התייחסתי למבצע הזה, אני הרי אף-פעם לא זוכה בכלום אז מה הטעם לנסות.

 

הבעייה:  אני זוכר מספרים - (זה לא זכרון סלקטיבי, אני זוכר הכל גם מה שלא צריך) אני לא מבקש מעצמי לזכור אותם, זה פשוט קורה וזהו. ואז זה שם בראש, מאוכסן וכמובן שאני זוכר את כל המספרים שהיו לי  עד כה על המכסים:

 היה לי 2  ו-7 ו-5 (כמה פעמים) - ועכשיו אכלתי יופלה דייט בטעם אפרסק וקיבלתי עוד 2 אחד! אז אם מחברים 2+2+7+5+5 זה יוצא 21! והייתי יכול לזכות ב- 21 אלף שקל! - רק מה, אני אדיוט, זרקתי את כל המכסים לפח...

 

 

 

נכתב על ידי , 18/11/2003 13:32  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,976
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWoodstock אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Woodstock ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)