לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ברוכים הבאים לבלוג הנידח ביותר בבלוגוספרה... אתם נמצאים עכשיו בשוליים אז תזהרו שלא ליפול.

כינוי: 

בן: 52

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2003

תשובות לשאלון השבועי



איזה כשרון היית רוצה שיהיה לך...?
הייתי רוצה שיהיה לי את הכשרון לא לחרבן על עצמי.

במי את מקנאה , או כמו מי היית רוצה להיות?
אני לא מקנא באף אדם.

לאיזה תחביב שזנחת היית שמח לחזור?
לציור, בעיקר בשמן ופסטלים. הייתי רוצה גם שתהיה לי אפשרות לחדר חושך כמו שהיה לי בקיבוץ.

את עובדת במקצוע שאת אוהבת?
כן!!!

איזה אישיות ישראלית מוכרת וקיימת צריכה לעסוק בדבר אחר?
אריק שרון. אני חושב שהוא מוצלח יותר בתור חקלאי.

אם היית מתמודדת בקחי אותי שרון, לאיזה מקום היית מגיעה מתוך 15 מועמדים?
מי בכלל רוצה את הפקצה המטומטמת הזו. הייתי משתדל לא להתחרות בכלל. בכל מקרה, מקום 15 היה כבוד ענק בשבילי.
נכתב על ידי , 29/11/2003 23:47  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,976
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWoodstock אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Woodstock ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)